میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

زندگی

سلام دوستان  

این ترم نیز بگذشت و ماند نیمی از نیمه ی مانده ی دروس . این ترم نیز به مانند ترم پیش  

کارنامه ی اعمال را به دست راست سپرده و عازم تروم آتی شدیم و فقط ماند دلی تنگ برای خاطراتی به جا مانده از خوشی ها و ناخوشیهای سپری شده در این چهار ماه . 

اینجا سپاهان یا همان اصفهان است , شهری که اینک پاره ای از وجود خاطراتم شده , شهری که روزی در آن جز غربت را ندیدم , امروز آشنای روح من است . اندوه اینکه سال دگر , بدرودی همیشگی با زنده رود خواهم داشت به مانند پتکی گران به جان دلم میخورد . اندوه دوری همیشگی از دوستان بیش از پیش آزارم میدهد .  

چه زود گذشت روزهای خوشی که با هم , شاد و خندان , نمره های قبولی و ردی را میدیدیم . مغموم از مردودی و مسرور از باهم بودن . اینک هر کدام به راهی رهسپاریم . به راهی جدا از یکدگر . به شهرها و کشورهایی جدا مانده از هم . زندگانی و خوشی و ناخوشی جدا از هم . به دور از شهر پر خاطره ای که همدیگر را در آنجا شناختیم . شهری که تمام خنده ها و گریه هایمان با هم را در آنجا گذراندیم . 

اینک که شما به انتهای جاده رسیده اید آرزو دارم تا دوباره در مسیری تازه تر با یکدیگر هم مسیر شویم . 

تقدیم به دوستان بهتر از جانم , میثم , محمد و یعقوب . . .   

نظرات 10 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:03 http://silence-love.blogsky.com/

منم دلم گرفت
منم زیاد از درسم نمونده

ناراحتی دوری از دوستام شوق فارغ التحصیلی رو ازم گرفته

فرخ جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 http://chakhan-2.blogsky.com

محمد جان خدا قوت!! این پست نوستالوژیک و عمیق بود!!
یاد دوستان و جوونیهای خودم افتادم! یاد روزگاری که خیلی زود گذشت!!
برای شما هم سریع خواهد گذشت .. اما باید بگذره تا عمرها سپری بشه!! فردا زندگی و کار و همسر و فرزند ، رفاقتها رو از تو خواهند گرفت!! دوریها دوستیها رو کمرنگ و ناپیدا میکنه ... و تنها چند عکس یادگاری میمونه که سالی یک بار هم فرصت دیدنشون رو نخواهی داشت!! همیشه دلم میخواست ، لحظه های با شکوه زندگی رو مثل پرنده توی قفس بندازم و نگه شون دارم .... اما افسوس

مرسی عمو جان , درسته خیلی زود گذشت , زودتر از اونی که فکرشو کنم . این روزا واسم , روزای سختیه

pariya جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:39

slm mishe dar morede manam bnvisii
man hamishe arezoo dashtam mashhor bsham

چرا که نه ! حتما

زهرا جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 http://hamnafas-zahra.blogsky.com


آخییییییی نازیــــــــــــــــــــــ

حمید جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:23 http://jarrah.tk

موفق باشی دوست من

مرسی حمید جان

فرخ دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:55 http://chakhan-2.blogsky.com

امین [اتاقک] سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 http://otaghak.blogsky.com

ســـــــــــــــلام
ممنون که بهم سر زدی... امیدوارم ترم جدید رو با موفقیت آغاز کنی.. منظورم انتخاب واحده.. چون استرسی که تو زمان انتخاب واحد هست تو امتحانای پایان ترم نیست...

سلام امین جان
انشالله , فردا انتخاب واحدمه و هیچ کاری هم نکردم . ایشالله استادای خوب گیرت بیاد

دردونه سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:45 http://live-or-dead.blogsky.com

یعنی کلا درست تموم شد؟ کارشناسی بودی؟

نه من حالا یکی دو سه ترمی دارم
بله کارشناسی بودم

پریا چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:55

بعد من اصفهان حکایت بوق و واست دارم

نه کی گفته ؟

مریم پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:49

رفاقتتیم
درس
درس
درس
هر چقدم سخت
عشق است
عشق است
عشق است
یعنی تموم میشه گفتن این جمله از زبون استادا:...شیطونیها ...۲۵٪ ازت کثر میشه خانمه...
دوستاتو حفظ کن برادر محمد
البته سیگاریهارو نه ها

چاکرم آبجی
درس و دانشگاه خوبه . همیشه و همه جا گفتم .
محمد رفت هند . میثمم رفت قم . یعقوبم رفت سنندج . ۶ ماهه ندیدمشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد