میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

زندگی ساز

این جهان را به خوشی هایش اعتمادی نیست , همانطور که غمهایش وفایی ندارند . هر دو گذرایند و من و تو ماندنی .  

روزگار را بنگر , نه شبش می ماند نه روزش . 

لیکن خاطرات مهتاب و آفتابش , ماندنی ترین سخنان بدون حرف روز و روزگاری است که یک ز دستش می نالد و یک دوستش می دارد . 

تو از رفتن خود خبر نداری , همانطور که از آمدنت نداشتی . پس تا توانی زندگی کن و زندگی بساز ...

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوبه پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 http://http:mzm70.blogsky.com/

سلام اول از همه تار عنکبوتای اینجا رو بگیر
دوما واقعا همینه زندگی و همه چیزای توش فانی هستن اما بعضی چیزا واقعا فانی نیست مثل محبت و معرفت

آره یه گردگیری کردم
دقیقا همینطوره

فاطمه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:24

سلام. میگم انگار تو این مدت که من نبودم توام نبوودی.
اصن یه چی عجیبیه این زندگی.واقعن هیچ چیز جز عشق و محبت و دوست داشتنه آدما ماندنی نیست.
دوست داشتن بدونه هیچ توقعی، معجزه میکنه، روح و جسم آدم سلامت می مونه.یه زندگیه واقعییی..

سلااااااااااااااام
به به فاطمه خانوم . دلتنگتون بودم .
بله متاسفانه نتونستم دوستان رو همراهی کنم . دقیقا لحظات رفتنی هستند و خاطرات خوب و بد ماندنی . شاید در کنار لحظات زندگی مارو همین خاطره ها تشکیل میدن .
دوست داشتن بدون هیچ توقعی رو ۱۰۰٪ باهات موافقم . واقعا به زندگیه آدم روح میده

مریم یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:21

بله .همینه.میخوام زندگی کنم و حتی پیکار با خدا.!

زندگی زیباست و خدا هم همینو از ما میخواد که زیبا زندگی کنیم

قیچی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:26

حال هوای این پستت رو دوس داشتم همون حال و هواب این روزهای منه.
خیام میگه:
از آمدن و رفتن ما سودی کو
وز تار امید عمر ما پودی کو

چندین سروپای نازنینان جهان
می‌سوزد و خاک می‌شود دودی کو

دقیقا منم این روزا تو همین حال و هواها سیر میکنم .
شعر , بسیار قشنگ بود و بسیار مرتبط حسین جون . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد