میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

عاشق اینم گریه ی تو رو ببینم !

سلام دوستان 

قصد دارم در جهت تاییدمطلب قبلی معنی شعر یکی از موزیک های انریکه به نام (love to see you cry) رو برای شما بنویسم . حالا ویدیو کلیپش دیگه بماند که حسین خوب اشاره ای بهش کرد . 

 

 

بیا ، اجازه بده بهت بگم 

شاید من فقط می خوام تورو لمس کنم 

دوباره برای آغوش گرم تو 

شاید من فقط می خوام تو رو اذیت کنم 

شیرین ترین لذت منه !

 

نمی دونم چرا            چرا 

ولی عاشق اینم که گریه ی تو رو ببینم 

نمی دونم چرا            چرا  

فقط کاری میکنه که من احساس خوبی داشته باشم 

 

آیا داری با اون لحظه هایی مواجه میشی که 

می دونی قلب تو امکان داره بشکنه  

من درون تو هستم 

من دور و بر تو هستم 

فقط می خوام دوباره بشنوم که گریه میکنی 

 

 نمی دونم چرا            چرا 

ولی عاشق اینم که گریه ی تو رو ببینم 

نمی دونم چرا            چرا  

فقط کاری میکنه که من احساس خوبی داشته باشم 

 

تو نمی دونی من چقدر اذیت میشم وقتی که  

تو در آغوش من خوابت میبره ! 

و اگه این از بین بره 

قبل از اینکه صبح شه من میخوام فرار کنم ! 

میخوام فرار کنم  

 

نمی دونم چرا            چرا 

ولی عاشق اینم که گریه ی تو رو ببینم 

نمی دونم چرا            چرا  

فقط کاری میکنه که من احساس خوبی داشته باشم  

 

 

دیگه قضاوت با خودتون ...