میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

دلهره و هدف

سلام دوستان 

 هیچ چیز تو دنیا به اندازه ی دلهره ی شیرینی که هنگام حرکت به سمت هدفتون تو دلتون شروع به رقصیدن میکنه , زیبا نیست .  چشماتون رو میبندید , ریسک میکنید و به سمت هدفتون حرکت میکنید . حتی ممکنه به شکست هم فکر کرده باشید ولی باز هم اشتیاق رفتن دارید  .  

چشمانت را ببند و آغاز کن . هیچوقت دیر نیست دوست من . 

  جدا از هر نتیجه ای جزم کردن عزم برای شروع یک حرکت نو رو دوست دارم .  


 

تو این چند وقتی که نبودم یه مقاله راجع به تیم چلسی قبل از فینال لیگ قهرمانان برای سایت گل نوشتم . اگه دوست داشتید میتونید اینجا ملاحظه کنید .  

در آخر از همه ی دوستای گلم  بابت غیبت های مکرر عذر خواهی میکنم .  


 

راستی دوستان کودکان سرطانی رو فراموش نکنیم . شاید اونها هم اهدافی تو زندگیشون داشته باشن . دانشگاه , ورزش , ازدواج و خیلی چیزای دیگه  .

بیایید این کودکان رو هم در دلهره های زیبامون سهیم کنیم . 

 

http://www.mahak-charity.org

نظرات 6 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:13 http://kaqaz-cherknevis.blogfa.com/

من بخاطر غیبت هات نمیبخشمت

یعنی استاد میخوای حذفم کنی

محبوبه پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:24 http://mzm70.blogsky.com

سلام چه عجب ما شما رو دیدیم
باهاتون کاملا موافقم هدف چیزیه که به نظرم اگر واقعی باشه هیچ چیز مانع اون نمیشه
خوشحالم که شما هم تو وبلاگتون کار خیرخواهانه انجام دادین

سلام
کم سعادتی از ما بوده . ایشالا تابستون بیشتر خدمت میرسم .
منم از این خوشحالم که یه همچین موجی بین دوستان تشکیل شده . دوست داشتم من هم جزئی از این موج باشم .

مژگان پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:15 http://khabeeshgh.blogsky.com

سلام اقا محمد
خوبی؟
امتحانای منم تمومید اما کدوم لذت؟
استرسه نمراتو چیکا کنم؟

سلام
مرسی خوبم به خوبیه شما .
خداییش راست میگی کل امتحانا یه طرف , رفتن سایت و نمره دیدنم یه طرف

حسین جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 http://gheychee.blogsky.com

چطوری محمد
خوب شد دوباره اومدی
در مورد هدف و اهداف و اینا فرمایشاتت متینه
...
ضمنن دمت گرم راجع به مقالت توو سایت گل باس بگم تو تحلیلت از خیلی از این مفسرای زپرتی بهتر بوود دادا
...
البته این عکسی که از تورس گذاشتیو دوس نداشتم.
در اوج نامردی بارسا گل خورد...
یه جوری انگار قهرمان داستان از پشت خنجر میخوره

سلام مرسی
لطف داری حسین جون
میبینم که طرفدار بارسلونایی .
تنها این عکس تورس منو از شوک گل اینیستا تو سال ۲۰۰۹ خارج میکنه .
با اینکه طرفدار چلسی ام ولی بارسلونا مستحق برد و همچنین قهرمانی بود .

حسین جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 http://gheychee.blogsky.com

چاکرتم
من توو مقاطع زمانی مختلف و در هر بازی طرفدار یک تیمم
یعنی توو همون جام بازی فینال طرفدار چلسی شدم
..
اما واقعا باید انصاف داد و به فوق العاده بودن و فرای زمان و مکان بودن بارسلونا و مسی و اینیستا و ژاوی اذعان کرد.
میدونی سبکی از بازی رو ارائه دادن که تمام تیمها فقط دنبال اینن که این موتور رو از کار بندازن
من نظیر این تیم رو منچستر سال 99 میدونم البته اوون منچستر خیلی احساساتی بازی می کرد و دوام نداشت ولی زیبا و مدرن بوود
.
و البته میلان اوایل دهه نود رو هم کامل به یاد دارم و تک تک بازیهاشو دیدم..فینالی که به مارسی باخت خیلی غم انگیز بوود
.
و البته رئال دلبوسکه هم محشر بوود .
.
اما در مجموع من با دوستامم صحبت میکردم بهشون گفتم که شاید چلسی امسال حقش قهرمانی نبود ولی توو این چن سال اخیر مخصوصا بعد از اومدن آبراموویچ و با این هزینه ها حداقل یک بار قهرمانی در چمپیونز لیگ رو طلبکار بوود
زمان مورینیو دو بار در عین شایستگی حذف شدن
فینال مسکو هم حقشون برتری 3 بر صفر در همون نود دقیقه بوود
و البته باید با گاس هیدینگ هم سال 2009 قهرمان میشدن که نشد
..
حالا کلن بی خیال خودتو عشقه

شما تاج سری
دقیقا بارسلون چیزی فراتر از فوتبال روز رو عرضه میکنه .
منچستر ۹۹ هم با یورک و کول و اشمایکل و کین و ... تیم خیلی دوست داشتنی ای بود و البته بسیار زیبا بازی میکرد . ولی متاسفانه بازیای میلانو اصلا یادم نمیاد چون ۲ سال بیشتر نداشتم :)
منم باهات موافقم چلسی امسال استحقاق قهرمانی نداشت ولی خداییش یه قهرمانی طلب داشتن .
هر سال هم از بدشانسی میخوریم به این بارسلونا
چاکرتم به مولا شما عزیز مایی

ناهید کوچولووو جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:09

هدف ؛ هدف ؛ من این روزها گمش کردم ...


اهل فوتبال نیستم

من هم به نوعی گمش کرده بودم .
چرا ؟ فوتبال که خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد