میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

ریسک ----------- زانیار

مثل پروانه میگردم دور سرت  

که همه ببینن و برن از دور و برت 

من و تو دیگه توی قلب هم حبسیم 

همه عیب دارن فقط من و تو بی نقصیم 

نمی ارزه یه لحظه ازت دور شم 

باید همه ما رو ببینن و زود کور شن  

واسه ی تو یه عاشق صد در صدم  

که تو رو دیدم پرید از عقل از سرم  

به جز تو من دیگه هیچکیو نمیخوام 

وقتی باشی بقیه به چشم نمیان 

چه حس خوبی دارم باهات امشب من 

خودت مثل گل و چشات شبنم  

دوست دارم همه ببینن و محوت شن 

ولی من مهمون دل گرمت شم 

آخه دیگه خوشگلتر از تو کسی نیست که 

واسه همینه که دل کندن ریسکه 

 از خدا میخوام که تورو نگیره از من 

اگه تو نباشی میمیرم از غم 

میدونم توام عاشق من میشی کم کم 

منم میشم همونی که میخوای حتما 

 همیشه تو زندگی بلند پرواز بودم 

چیزایی که میخواستم خاص بودن 

حالا من به تو میگم که دل به تو میدم 

بیا که فاصله کم بشه از تو تا من 

خوشحالم که دستاته با من 

با تو میره بالا ضربان قلبم 

احساسات من دچار نوسان قطعا 

با توام که خوب باشم و خوبه که با تو باشم 

دوست دارم با صدای تو از خواب پاشم 

 کی حاضره به خاطرت دنبال تو راه بره 

آره انقد بیاد که بالاخره وا بده 

قطعا هستن کسایی که حتما این حرفارو زدن و دبه کردن 

ولی بهشون رو ندی  پیش من که اومدی  

باید اون بالاها دنبالت بگردن 

فقط تویی که میتونی منو آرومم کنی 

من مثل کویرم خب بارونم تویی  

جز داشتن تو ندارم هیچ آرزویی 

توی دنیا میپیچه این عشق ما به زودی 

من اینو صد بار دیگه به تو گفتم 

که دیگه نمیتونم بی تو 

عمرا یه لحظه زنده باشم 

پس با توام من تا آخر عمرم 

 

 

  

یادش بخیر چه دورانی داشتیم وقتی این آهنگ تازه اومده بود

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
milad یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 http://www.spid3rm4n-h4ck3r.blogfa.com

hi ,y freaind!!!!!!!!!sdfsdfsdfsdf
sd
f
sdfs
df
sdf
sdf

fsd

نگین یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 http://www.patty.blogsky.com

راس میگی ...

من که رو ابرا بودم

اینا همش شعره ..

خیلی خوب بود
ولی راس میگی همش شعره ...

top700 یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 http://www.top700.tk

09789687بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top700.tk

اوجوبه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 http://www.ojobeam.blogsky.com

عاشقه این آهنگم
زانیار خونده!

خیلی خوبه
کار بسیار عالیه زانیار . . .

ناهید کوچولوو یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:38 http://mohandes-kocholooo.tk/

ما اولین باره میخونیم
یعنی ما از دنیا عقب موندیم ؟؟؟

بهت پیشنهاد میکنم دانلودش کنی . اون زمانی که اومده بود بدجور ترکوند

mah دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:38

من که فکر می کنم یه خبرایی شده که یادش افتادی

راستی میدونم به پستت ربط نداره ولی خواستم بازگشت گله ی شکست خورده ی بز از بندر رو تبریک بگم

نه بابا چه خبرایی
منم بهت تبریک میگم . از لورل هاردی خنده دار تر بودن .
بازم حیف بز

مهدیه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:42 http://mhdh.blogsky.com

منم عاشقشممممممممممم
ولی فقط شعره دیگه

منم همینطور
ولی آره دیگه متاسفانه فقط تو شعر یه همچین عشقی میشه پیدا کرد

مژگان دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:08 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

خیلی قشنگ بود .
اما عشق چیز بدیه از ما گفتن بود خود دانید
ای عشق پناهگاه پنداشتمت
ای چاه نهفته راه پنداشتمت
ای چشم سیاه آه ای چشم سیاه
اتش بودی نگاه پنداشتمت

مرسی
شعرت خیلی قشنگ بود ممنون

سعید پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15

دوسش داشتم

دوسش داشتی ؟
یعنی الان نداری ؟

نازنین پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:26 http://rainy1989.blogsky.com

من این آهنگو نشنیدم
ولی قشنگ بود
هرچند که فقط شعره این چیزا
نه واقعیت

حیف که واقعیت نداره

مریم دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:56

منم نشنیده بودم
رپ بود؟
هووووووم


سایبان آرامش ما ماییم

در هوای دوگانگی، تازگی چهره ها پژمرد
بیائید از سایه - روشن برویم
بر لب شبنم بایستیم، در برگ فرود آییم .
و اگر جا پایی دیدیم، مسافر کهن را از پی برویم .
برگردیم، و نهراسیم، در ایوان آن روزگاران، نوشابه
جادو سر کشیم .
شب بوی ترانه ببوییم، چهره خود گم کنیم .
از روزن آن سوها بنگریم، در به نوازش خطر بگشاییم .
خود روی دلهره پرپر کنیم .
نیاویزیم، نه به بند گریز، نه به دامان پناه .
نشتابیم، نه به سوی روشن نزدیک، نه به سمت مبهم دور .
عطش را بنشانیم، و به خورشید اشاره کنیم .
ماندیم در برابر هیچ، خم شدیم در برابر هیچ، پس نماز
مادر را نشکنیم .
برخیزیم، و دعا کنیم:
لب ما شیار عطر خاموشی باد!
نزدیک ما شب بی دردی است، دوری کنیم .
کنار ما ریشه بی شوری است، بر کنیم .
و نلرزیم، پا در لجن نهیم، مرداب را به تپش درآرییم .
آتش را بشوئیم، نی زار همهمه را خاکستر کنیم .
قطره را بشوئیم، دریا را در نوسان آییم .
و این نسیم، بوزیم و جاودان بوزیم
و این خزنده، خم شویم، و بینا خم شویم
و این گودال، فرود آئیم و بی پروا فرود آئیم .
بر خود خیمه زنیم، سایبان آرامش مائیم
ما وزش صخره ایم، ما صخره و زنده ایم
ما شب گامیم، ما گام شبانه ایم
پرواز و چشم به راه پرنده ایم
تراوش آبیم و در انتظار سبوئیم
در میوه چینی بی گاه، رؤیا را نارس چیدند، و تردید
از رسیدگی پوسید
بیائید از شوره زار خوب و بد برویم
چون جویبار، آئینه روان باشیم: به درخت، درخت را
پاسخ دهیم
و دو کران خود را هر لحظه بیافرینیم، هر لحظه رها سازیم
برویم، برویم و بیکرانی را زمزمه کنیم .

(سهراب)

جدا ؟
دانلودش کن و گوشش کن . هر کی شنیده خوشش اومده .
از این شعر سهراب استنباطم اینه که یه مقدار دلت ناخوشه .
مرسی شعر خیلی قشنگی بود .

مریم یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:43

پرواز و چشم به راه پرنده ایم
تراوش آبیم و در انتظار سبوئیم

حال دلم ناخوشه؟

نیمی از زندگی:
میرود به عااااالمی حصرت-اندکی اندوه - کوهی انتظار.پس نیمه دیگر حال دل من خوشه (چقدم که الکی خوشم)یه باری یه جایی خوندم:هر موقع دلت به قول تو ناااخوش شد از زندگی . به یه قبرستون -یه قبرـیه آدم خفته در آن فکر کن و خیال کن تو همون آدمی.
یه کوووچولو ترس داره!و یه عالمه آرامش خاطر!!!

آره ناخوشه دیگه .
اتفاقا الکی خوشا , حال و احوالشون از بقیه ناخوش تره .
قبر ؟ قبرستون ؟
تا حالا بهش فکر نکردم

مریم دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:00

ااااااااااای داداااااش راسی که ناخوشم اما خوشم به
گاهی شمع بودنمو گاهی گل شدن!
اما کاش پروانه بودم!

چرااااااا ؟!
همه دوست دارن شمع باشن تو دوست داری پروانه باشی ؟!
حقیقتش منم پروانه بودن رو دوست دارم ولی دوست دارم در کنارش شمعم باشم

هستی جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:42 http://farfar.blogfa.com

وای این اهنگ خیلی تکراریه. من تازه دانلودش کردم.
من مطمئنم همه ی عشقا همینطوره. فقط ماییم که تجربه نکردیم

تکراری که فکر نکنم . خیلی خوبه .
شعر خیلی قشنگی داره . ایشالا شما هم تجربه میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد