میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

لذت دنیا و سیگار

از قدیم گویند لذت دنیا را که برد ؟ 

آنکه پس از طعام روغنی و نوشیدنی گرم سیگار کشید 

و بهتر آنکه که مارلبورو (ماربورو) یا وینستون استعمال شود  (البته اصل)

 

 

پ ن : 


۱ـ این پست به سفارش یکی از دوستان نوشته شد 

۲ـ من که سیگاری نیستم 

۳ـ آره بابا

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:57

این دوستتو بااااااااید کشت
ان قد سیگار بکش جونت درآد دوسش
واااااااااااااااله


ناهید کوچولوو چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:40

ااا پس لذت دنیا به اینه ؟

پس چرا غمگینند این افراد ؟
دختر دبیرستانی ماعسل میکشه یا قیلون ، دیگه خودت میدونی که دانشگاه به سیگار هم شاید برسه .

دقیقا
یکی از لذایذ دنیوی
غمگین ؟!
پس چرا دوستام انقدر خوشحال و زندگی به نشاطن ؟
البته بچه ها همه چیشون با بقیه فرق میکنه

مرسده خانم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:16 http://ye2khtare.blogsky.com/

جدی؟؟؟
ببین معتاد بشم بمیرم تقصیر تو هستش

اینطور میگن
خدا نکنه . آدم که با یه سیگار بعد غذا معتاد نمیشه

مهدیه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:42 http://mhdh.blogsky.com



مریم پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:37

ایول
خوشم اومد
انگاری دخترا همه یه مدلایی مخالفن

من یه وقتایی به این فکر میکردم یه جمع دوستانه بیابم بریم مغازه ها دزدی فقطم سیگارارو بدزدیم

من که از سهم خودم و آسیبی که سیگاریای اطرافم بم میزنن نمیگذرم
آهای جنابی که از کنارم ردمیشیو دود سیگارتو میفرستی تو ریه بی گناه من و اون لایه اوزونه بیچاره رو پاره میکنی به زودی تنبیه میشی

آره دوستایی که اینجا دارم بیشترشون مخالفن .
از اونایی که تو پیاده رو سیگار میکشن خوشم نمیاد .
لایه ی اوزون ؟!! سیگار چه ربطی به اوزون داره ؟

مریم پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:52

ای بابا ربط نداره؟
حالا نه اونقدی که دود ماشینای فرسوده او ابر کارخونه های جهان(هر چند دیگه اونام فیلتر دار شدن اوضاع بهترشده)
اما ذره ذره جمع گرد
وانگهی لایه اوزون پاره شود .

نه اونقدی که بقیه چیزا داره . بیشتر لایه اوزون ریه ی خودمون پاره میشه

مهدی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:26 http://mehdiluckyman.bliogfa.com

سلام
بازم به معرفت تو
این روزا ذهنم خالیه خالیه
چیزی توش نیست که بذارم تو وبلاگ
خیلی خستم
خستم و داغون
برام دعا کن
ممنون که سر زدی

سلاااام بر مهدی عزیز
از پست آخرت میشد یه چیزایی حدس زد
آرزومند اینم که هر چه زودتر بتونی بر این امری که موجب ناراحتیت شده فائق بشی و بتونیم اون مهدی سر زنده رو دوباره ببینیم .

mah جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:04

faghat marlboro gold

خوشم میاد اینکاره ای
ولی فقط وینستون blanced blue

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 http://bashmagh.blogsky.com

ما که نمی کشیم ولی یک روز که کمرم درد می کرد و دو لا دو لا راه می رفتم از پارک که رد می شدی یکی از این داداشی ها اومد کفت داداش چه می خوای گفتم چیه داری گفت شیشه و کراک و ....
منم گفتم داداش شیشه متری چنده
نگاه کرد گفت ببخشید اشتباه شد

خیلی خوبه که نمیکشی .
اون بد بختم دنبال یه لقمه نون حرومه
چرا سر به سرش میذاری خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد