میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

دوستیابی در چت

سلام دوستان 

به نظر من بدترین چیز تو دنیا اینه که آدم بیفته تو دور بد شانسی . بد شانسی تو هر زمینه میتونه حرص در آر و خسته کننده باشه .  

این چند وقته یکی از دوستان من مشغول طی کردن این دور خسته کننده است . تقریبا یک ماهی میشد که سمت هر کی میرفت برای دوستی , جواب رد به سینه اش میخورد . برای من هم خیلی جالبه , چون نه از لحاظ تیپ و نه از لحاظ قیافه چیزی کم نداره که هیچ اتفاقا کلی هم زیاد داره . 

تا اینکه چند روز پیش بهم گفت که میخواد تا از توی چت با یکی دوست شه . من تا جایی که تونستم از معایب چت بهش گفتم . همچنین از تجربه ی تلخ دوستان و البته یک مورد خودم براش تعریف کردم و تاکید کردم که هرگز مورد مناسبی عایدش نمیشه .  

امروز دیدمش , از سیندرلایی که از تو چت میخواست پیدا کنه پرسیدم . سکوت به همراه نیشخند تلخش همه چیز رو بهم فهموند . من هم دیگه حرفی نزدم ولی کلی بهش خندیدم و مسخره بازی درآوردم  البته اونم تو خنده همراهیم کرد  

پیشنهادات رفیق ناباب 

 

پیشنهاد اول : سعی کنید با یک نفر از جنس مخالف رابطه ی دوستی برقرار کنید (البته از نوع سالمش) 

پیشنهاد دوم : سعی کنید اول طرف رو ببینید بعد پیشنهاد دوستی بدید , نه اینکه اول با طرف لاو (love) بترکونید بعد برید سر قرار . 

پیشنهاد سوم : دور چت رو خط بکشید . 

نظرات 14 + ارسال نظر
ناهید کوچولوو یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:35 http://mohandes-kocholooo.tk/

دوستی مگه چه جوریه ؟
شاخ و دم نداره .
با چند تا سوال پرسیدن و کمک کردن ؛ انسان ها با هم دوست میشنند
دوستی غیر از این چیزها با جنس مخالف رو قبول ندارم

برای پیشنهاد اول میشه مثل بزنید ؟

به نظر من آدم باید بتونه با جنس مخالفش ارتباط برقرار کنه . لازمه ی یه همچین چیزی ام برقرار کردن دوستیه . یه سری از افراد تو ایران عقیدشون بر اینه که تا قبل ازدواج نباید با هیچ جنس مخالفی کوچکترین رابطه ای پیدا کرد . به نظر من روابط سالم تو ارتقای فرهنگ یه فرد و به دنبال اون جامعه بسیار موثره .
منم تا حدودی نظرتو قبول دارم , ولی من یه مقدار گستره ی رابطمو بیشتر میکنم .

امین اتاقک یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:39

سلام

پیشنهادارو خـــوب اومدی

تجربه شخصی ثابت کرده دقیقا همینطوره


به قول اصفهانیا خوشم میاد حادقی (آماده ـ اینکاره) داش امین

نازنین یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:55 http://rainy1989.blogsky.com

سلام اول فرارسیدن ماه رمضانو تبریک میگم و التماس دعا

دوم
جالب بود من خودم هم دیدم هم تجربه کردم
واقعا کار درستی نیست و آدمایی که اون طرفن مناسب نیستن اکثرا

پیشنهاد سوم از همه بهتره

سلام
من هم تبریک میگم بهتون و التماس دعا دارم .
دقیقا این دوست منم به پند و اندرز من گوش نکرد و به سزای اعمالش رسید

ناهید کوچولوو یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:16 http://mohandes-kocholooo.tk/

درسته ، خود به خود گسترده میشه ،
و کم کم صمیمی ،
اما معتقدم همه ی این ها از یه خط قرمزی نباید بیشتر بشه .
خط های قرمز هر فردی فرق داره
--------
میدونی ، ما از کسی سوال نمیکنیم بیا با هم دوست بشیم
چون ، فکر میکنیم همه با هم دوست هستیم و این سوال اشتباهه و کمی خنده دار .

دقیقا . اون خط قرمز باید رعایت بشه . درسته خط قرمز های هر فردی فرق داره ولی یه نقطه ای هست که همه ی ما تو اون نقطه وجه اشتراک داریم . اگر از عرف تخطی کردیم هرگز نباید اون نقطه اشتراک رو زیر پا بذاریم .
منظورت همون زود پسر خاله شدنه دیگه ؟
آره . متاسفانه جامعه هم همینو میپسنده .

ناهید کوچولوو دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 http://mohandes-kocholooo.tk/

وقتی به کسی میگی ، بیا با هم دوست بشیم
یعنی باید یه دلیل قانع کننده داشته باشی و یک هدف و موظف به زود پسرخاله و دختر خاله شدن و ....

اما وقتی ما به شخصی نمیگیم ؛ بیا باهم دوست بشیم
هیچ تعهدی نسبت به همدیگه نداریم و مجبور به پسرخاله شدن و .... نیست

درست میگی باید هدف باشه . ولی به نظرت شناخت جنس مخالف نمیتونه هدف مناسبی باشه ؟

غزال دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:20 http://shinee.blogsky.com

آقا اصلا چه کاریه آدم بیخودی وقتشو تلف کنه با این و اون!اگه ازخدا بخوای عشق واقعیتو تو یه زمانی بهت نشون میده که فکرشم نمیکنی

چی بگم والا

pashmakoo دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:18 http://pashmakoo.blogsky.com

1:چرا باید چشامون در بیاد؟
2:پیشنهادا که بد نبود پس چرا گفتی رفیق ناباب؟

۱-خدای نکرده مخاطب اسم وبلاگم خواننده های این وبلاگ نیستن . ابتدا ی کار این وبلاگ با مطالبی که سعی در زیر سوال بردن مسئولین رو داشت شروع شد . ولی به علت تهدید به فی ل تر شدن راه وبلاگم عوض شد . ولی اسمش نه .
۲-آخه خودت میدونی که متاسفانه مردممون یه همچین چیزی رو بد میدونن . البته گزینه ی ۱ رو

ناهید کوچولوو سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 http://mohandes-kocholooo.tk/

توی 3 ساعت میتونی شناختی از جنش مخالف به دست بیاری و تعیین کنی جزو کدوم از دسته هاست و
و دیگه نیازی نیست ، دوستی بر این پایه و اساس باشه .

به نظر من که ۳ ساعتم زیادشه . البته باید بشینی و اساسی حرف بزنیا

دردونه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:06 http://live-or-dead.blogsky.com

جالب بود. من حتما به پیشنهادات عمل مبی کنم. میشه حالا میشه به جای یه نفر با چند نفر دوست شد؟شوخی بود!

چند نفر !
فک نکنم بشه .
البته اسلام واسه آقایون اجازه ی ۳ تارو صادر کرده ولی خانومارو فک نکنم

مریم سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:03





دوست دختردوست پسر




به نظرت بده ؟

مریم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:47

نه
به شرطی که فقط یه دوستی ساده باشه
مث الان که من تو بلوگت نظر میدم
منظورم اینه که انتظاراته بیخود از هم نداشته باشن

بهترین نوع دوستی = just friend

lمهرناز جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:50 http://migam.blogsky.com/

به نظر من دوستی قبل ازدواج خوبه خیلی چیزاو یاد میگیری و با پیشنهاد آخری هم موافقم

منم باهات موافقم . مرسی دوست من

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:33

....

ikat شنبه 3 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 16:42

لطفا سن هاتونو بگین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد