میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

اگر تو عاشقی

اگر تو عاشقی غم را رها کــــن             عروسی بین و ماتم را رها کن

تو دریا باش و کشتی را برانداز             تو عالم باش و عالم را رها کن

اگر خواهی مرا مِی در هوا کن              وگر سیری ز من رفتم رها کن

بده مِی گر ننوشم بر سرم ریــز             وگـــــــر نیکو نگفتم ماجرا کن
نظرات 4 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:31 http://gheychee.blogsky.com

محمد
بجای می در بیت سوم، لنگ استفاده کن
بجای می در بیت چهارم، پا استفاده کن
حالا شعرت باحال تر میشه جونه تو

آقاااااااااااا
میبینم که فکرمون خیلی بهم نزدیکه . شاید باورت نشه ولی این شعرو دقیقا با اصلاحاتی که انجام دادی با بچه ها میگیم و میخندیم . اصلا یه جوری تیکه کلاممون شده . آخه هر سری یه چی تیکه کلام میشه تو خونه ی ما

بهاره یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:32 http://TAYEBEHK.BLOGFA.COM

سلام من آپم امشب بعد نگی نگفتی هااااااااااااااااااااااا
خوشحال شدم که بهم سر زدی

سلام
از اینکه گفتی آپم واقعا خوشحال شدم ولی اومدم و دیدم که ...

فریماه جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:49 http://www.eshghe70.blogfa.com

فریماه

من اسم فریماه رو خیلی دوست دارم . باور نداری از مهدی بپرس

باران پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:50

سلام، یه خواننده زن این آهنگو خونده، لطفا اگه میدونید کیه یا آهنگشو دارین بگید یا بذارید دانلود کنم. لطفا لطفا ..

سلام دوست عزیز . خانم شهره معاونیان این شعر رو خوندن . اسم آهنگشون هم عاشقیه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد