میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

بدون شرح - ببر :)

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:48

وااااااااااااو
چه دلی!
ببرا!
شیرا!
گرگا!
پلنگا!
یوزا!...
زیبااااااااان
با ابهت
قوی
و
رعب انگیز .
دوس میدارمشون اما نزدیکشون نمیشم.
ازدور تماشاشون میکنم و در شگرفم و تحسین میکنم خدارو (عجب آفرینشی!)

باهات موافقم . ابهتشون باعث زیباییشون میشه
واقعا عجب آفرینشی

نازنین شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:13

جالب بودا

انگار کار دنیا برعکس شده

گهی ببر تو قفس و گهی آدم تو قفس

ستار شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:49

مگه این که اینجوری بره پیششون

خب اینجوری نره چطوری بره ؟

امین اتاقک یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:01 http://otaghak.blogsky.com

جالب بود ولی پست قبلیت لذت دنیا و سیگار باحال تر بود

حالا ۱ نخ بچاق با هم بکشیم

مرسی امین جون
دادش چی روشن کنم برات ؟

دختری با دامن حریر دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:43 http://www.patty.bogsky.com

نگین ؟!

حاضــــــــــر

اومدم

سلاااااام
خیلی خوش اومدی
کجا رفتی پس یهویی ؟
خوشحالم بازم حضورتو میبینم

نگین سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:13 http://www.patty.bogsky.com

چقدر خوب ...
پس دیگه باید ی فکرایی برای دوران دانشجویی تو و دخترم بکنم

اون روز ها ...
خب محمد من اون روزها بچه تر بودم ... خیلی بچه تر !
در حد همون انشای مدرسه مینوشتم ...
اما الانم رو بیشتر دوست دارم ... الانی که همه میگن سبکت سبک فروغ ِ

شاید همینطوری باشه که تو میگی ... خیلی ساده بیان کردم اما عملی کردنش به این سادگی ها نیست ... !
میخوام سعی کنم که کم نیارم جلوی آدمای اطرافم ...
یعنی بیشتر زندگی رو بشناسم و بدونم نه باکسی شوخی داره نه منتظر کسی میمونه

ممنونم بابت تبریکت

آره دیگه باید آستین بزنیم بالا
اون روزها هم از خیلی ها بهتر مینوشتی . ولی الان به قول بارنی اف ...........سانه ای هستی
آره درست میگی , منم باهات موافقم , نمیشه به راحتی عملی کرد
اگه طرز استفاده از زندگی رو بلد باشیم , زندگی اونقدر ها هم بد نیست .
آره منتظر کسی نمیمونه ولی اگه بتونیم سوارش بشیم یه سواری خیلی خوب میگیریم . البته اگه بتونیم سوارش شیم .

مریم سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:08

عید
همتون
بووووووووووووووم
(یعنی مبارک!)

عید شما هم مبارک
چه عجب
کجایی کم پیدایی ؟

نگین چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:20 http://www.patty.bogsky.com

خب ... حالا این پسر خوب چقدر درس خونده ؟! چقدر درآمدشه ؟! خونه داره ؟! ماشین داره ؟! چندتا بچن ؟! مهریه چقدر میده ؟! ما شیربها هم میگیرمــــــــــــــــــا
+ خُل ْ شدم محمد ... !

سوارشدنش خیلی سخته ... اما وقتی هم سوار شیم باید مواظب باشیم که پرتمون نکنه پایین...
طبیعت و زندگی خیلی بیرحمن !
یعنی بیرحم که نه ... خیلی جدی هستن

آره بچم همه چی تمومه درسش داره تموم میشه البته کارشناسیش . سال دیگه میره فوق کارشناسی
مهریه که کی داده کی گرفته
دور از جونت نگین جان
نه زیادم سخت نیست . فقط باد یه چیزایی رو ندیده بگیری و ازشون راحت تر بگذری
طبیعت بی رحمه ولی زندگی یه مقدار از طبیعت بهتره فقط یه مقدار البته , به نظر من همون بی رحمی که گفتی بیشتر بهشون میاد .

mah چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:03

من بودم سکته میزدم بعدم میمردم

دور از جونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد