میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

سه شنبه ها

کوچه های خلوتو قدم زدن تویه هفته های تلخ و بی صدا 

حالا روزا همشون سه شنبه ان  

لعنت خدا به این سه شنبه ها 

 

 

 

 

 

با خودم میگفتم ای کاش 

همه روزای خدا سه شنبه بود

نظرات 8 + ارسال نظر
ناهید کوچولوو سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:12 http://mohandes-kocholooo.tk/

سه شنبه ها که خوبه

عالیه

نگین چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 http://www.patty.bogsky.com

متنفـــرم از ۳شنبــ ه ها

+ حتمـــا بنویس ٬ دوست دارم نظرت رو بدونــم

وسط هفته است دیگه
نظرم رو هم که زیر مطلبت نوشتم

فرخ چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:44 http://chakhan-2.blogsky.com

سلام برادر . . .. بازگشتی و چشممان روشن شد !

سلام و هزار درود بر عموی عزیز
دلتنگتون بودم بد جور

نگین پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:20 http://www.patty.bogsky.com

منظورم نوشته ی خودت توی وبلاگ خودت بود و اینکه نظرت و دیدگاهت در این مورد !

نه نظرت بابت نوشته ی من !

فکر کنم اشتباه منظورم رو رسوندم :)

دقیقا ...
مرد آرمانی وابسته به بازار و اعتقادات نمایشی !
اما پر از هوس و درگیری های جنگل مانند !
داشتن بچه و همسر و زنی بی گناه کنار زندگیش که اسیر هوس مردی شده که جیبی پر از پول داره !
در آخر هم خواستم اشاره کنم که این مرد لذت کامل رو داره اما رن فقط سکوت میکنه و بیشتر شبیه دستمال کاغذی میمونه !
این یعنی خار شدن یک موجود... و این موجود زن داستان منه !

آهااااااااااا
آخه من خودم از روزای سه شنبه و قدم زدن کلی خاطره دارم .
دوستم این آهنگ رو گذاشته بود . دیگه نا خود آگاه پست کردم برای وبم . در کل خاطرات آدم روزا و ماه ها و سالها رو میسازن . یه زمانی سه شنبه ها رو خیلی دوست داشتم . البته الانم دوست دارما ولی خوب دیگه ! همون خاطرات و روزا و ماها و سالها . . .

نازنین پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:28 http://rainy1989.blogsky.com

سه شنبه...
جالبه
من یکشنبه رو ترجیح میدم

راستی تبریک میگم برگشتی من ادرسمو عوض کردم

الان با ادرس جدیدم اومدم

عیدت مبارک

آره یکشنبه ها هم خیلی داغونه . از جمعه خیلی دوره !
به سلامتی . امیدوارم تو این وبلاگت هم موفق باشی .
عید شما هم مبارک

mah جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:04

salaaaaaaaaaam
mobarake dobare bargashti
manam dobare bargashtam
be nazaram shanbe az hamash eftezahtare

سلااااااااااااااااااااااام
چه عجب شما برگشتی ! خوشحال شدم نظرتو دیدم .
شنبه هم خیلی بده . چون دیگه خیلی از پنجشنبه و جمعه دوره

مریم سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:46


من که نفمیدم
په چند شنبه خوبه؟

فقط پنجشنبه ها

مریم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:50

حااااااالا چرا سرخ شدی مگه ۵شنبه ها چه خبره؟

آخه فرداش جمعه می باشد
عین جسد میخوابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد