میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

این المپیک ورزشی نیست !

مطمئنا المپیک جذاب ترین و بهترین میدان برای مسابقات ورزشی است که میشه اون رو پر بیننده ترین رخداد جهانی قلمداد کرد . مسابقاتی که تمام مردم دنیا پیگیرش هستن و با حساسیت اون رو دنبال میکنن .   

این ویژگی المپیک سبب شده تا کشور انگلیس برای پیشبرد اهدافش دست به کار شده و با میزبانی این رقابت ها به تبلیغ عقاید فراما سو نری در سکوت کامل دست بزنه . 

به نظر شما نمادهای زیر غیر از نماد های فراما سو نری است ؟    

نوشته شدن عدد ۲۰۱۲ به شکل کلمه ZION (صهیون) و یا عروسک یک چشم به عنوان نماد بازیها چه دلیلی میتونه داشته باشه ؟  

 

 

  

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:48

خیلی زرنگ تشریف دارن با ۱ تیر ۱۰۰۰ تا نشون میزنن.یعنی همه جوانب رو در نظر میگیرن:منافع اقتصادی،سیاسی ،اجتماعی...
ملتشون شاد ،اقتصادشون تامین و سیاستشون به راه.
بله اینه داداش

بله خواهر من . همینه که الان اون بالا نشستن و تصمیم میگیرن ما تو جهان سوم بمونیم . ای کاش ما هم یه مقدار این چیزارو ازشون یاد میگرفتیم .

ناهید کوجولووو سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:07

آره ، من فیلمش رو توی یوتیوپ دیدم و نقشه هاشون و کارهایی که که بعضی ها پیشبینی کرده اند که قراره انجام بدن .

آره فیلمهای مربوطه رو میشه به راحتی تو یوتیوب پیدا کرد .
arrivals رو بهت پیشنهاد میکنم .

تینا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:48 http://darone-man.blogsky.com

من قبلا راجبه این کلمه یه چیزایی خونده بودم
این کلمه تو قبیله ی مایاها (که مالِ دورانِ قبل از تاریخ بودن فک کنم) به معنایِ تموم شدنِ دنیاس !!!!
اونا پیش بینی کرده بودن که 2012 دنیا تموم میشه و این حرفا . . .

آره یکی از فیلمایی که این گروه سر ملت دارن درمیارن همین پایان دنیا و این چرت و پرتاست که با استناد به تقویم همین مایاها این پیش بینی ها رو کردن .

حسین چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:07

حرفاتو قبول دارم محمد جان
ولی یه چیزی که هس اینه که مارو هم اینا عادت دادن هرچیو ببینیم یه برداشت سی اسی کنیم.
حالا نه این
ولی بعضی چیزایی رو من میبینم که بهش گیر میدن و تکفیر میکنن که با هیچ عقل سلیمی جور در نمیاد.

مرسی داش حسین گل
کاملا باهات موافقم . این جماعت مذکور هنر بالایی در ربط دادن گ و ز و شقیقه دارن .
هدف من از این مطلب تنها ارائه ی یک خبر بود آخه دیگه خیلی شورشو درآوردن . الان آدم هرجا رو میبینه این نماد یک چشم رو میبینه .

mojgan پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 http://khabeeshgh.blogsky.com

salam
misi ke behem sar zadi
miduni bazi oghat vaghean adam be in jomle ehsase niaz mikone
کاش میشد گوشه ای نوشت:

خدایا

خیلی خستم

فردا صبح بیدارم نکن..
rasti matlabet jaleb bud
varzesh faghat bahane hast

سلام
خواهش میکنم .
اگه فقط یه روز بیدار نکنه اشکال نداره ولی اینکه کلا بیدار نکنه اشکال دار میشه
مرسی سر زدی

مریم پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:22

والا من خیلی سر در نیاوردم.
عقاید فراما سو نری دیگه چیه؟
حوصلم گرفت یه سرچ میکنم.

مستندهای زیادی راجع به اونا ساخته شده که تو یوتیوب به راحتی پیدا میشن . بهت پیشنهاد میکنم حتما ببینیشون .

دردونه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 http://live-or-dead.blogsky.com/

خیلی جالب بود! قبلا درباره فراماسونری و علامت هاشون شنیده بودم ولی zion رو نشنیده بودم!

البته خیلی چیزای دیگه و نمادهای دیگه رو هم میشد تو استادیومهاشون دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد