میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

ایرانیان موفق !

سلام دوستان 

یه چند وقتی میشه که بعضی از دوستان اقدام به شهرت دزدی می کنن و با شایعه پراکنی , افراد معروفی که نام و یا فامیلیشون ذره ای شبیه ایرانی ها باشه رو به ایران میچسبونن . 

اینجا می خوام یه چندتایی ایرانی الاصل موفق رو براتون معرفی کنم ! 

 

۱-مونیکا بلوچی : در واقع نام اصلی مونیکا , مونا بوده و در کودکی ساکن استان سیستان و بلوچستان بوده است که پس از مهاجرت به ایتالیا نام و فامیل خود را به مونیکا بلوچی تغییر داد ! 

 

۲-عابدی پله : عابدی یه بهتر بگم سعید عابدی متولد شهر آبادان می باشد و از آنجایی که در دوران کودکی بسیار خوب فوتبال بازی میکرد بچه محل ها لقب پله به وی اعطا کردند . بعدها پس از مهاجرت خانواده ی عابدی به کامرون سعید نام خود را به عابدی پله تغییر داد و در تیم ملی فوتبال این کشور خوش درخشید .

 

۳-صوفیا لورن : صوفیا یا بهتر بگم صفیه احمدوند متولد خرم آباد در استان لرستان میباشد . پس از مهاجرت , وی را لورن (یا همان لر هستن) مخاطب قرار میدادند و به خاطر لهجه ای که داشتن صفیه را صوفیا خواندند . 

 

۴-آندره آغاسی : ایشون هم که همانطور از اسمشان پیداست اصلیتی ایرانی دارند . آندره در سنین کودکی از ایران رفت و شناسنامه ی آمریکایی گرفت . این تنیسور خوزستانی در مصاحبه ای اعلام کرده بود که نسبت خانوادگی با نعمت الله آغاسی دارد و نعمت الله آغاسی نیز این موضوع را تایید کرده بود . 

 

۵-دیوید نعلبندیان : تنیسور ایرانی الاصل آرژانتینی ! دیوید یا همان داوود در خانواده ای زحمت کش به دنیا آمد . نام فامیل او از شغل پدربزرگش برداشته شده که همان بستن نعل به پای اسب بوده است . 

 

۶-آرمین فن بیورن : این آهنگساز و دی جی مطرح جهان هم اصلیتی ایرانی دارد . آرمین در خانواده ای فقیر در جنوب شهر تهران دیده به جهان گشود ولی امروز پله های ترقی را یک به یک طی کرد و نام ایران و ایرانی را در جهانیان طنین انداز کرد . 

 

۷-کارلوس کی روش : کارلوس کی روش یا همان کورس کوروش نیز از دیگر نوابغ ایرانی است که البته در موزامبیک به دنیا آمده و در پرتغال بزرگ شده است . گفته می شود خانواده ی کورس کوروش در هنگام جنگ جهانی دوم به موزامبیک سفر کرده اند . ولی امروز باز به خاک کشور عزیزمون بازگشته است . 

 

۸-رومن آبراموویچ : نام اصلی رومن در واقع رامین ابراهیمی است . این سرمایه دار و تیم دار مطرح جهان در دوران کودکی در یک واکسی در سه راه آذری مشغول به کار بود ولی پس از مهاجرت به روسیه رمز و راز پول درآوردن را کشف کرد و امروز در زمره ی ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفته است . 

 

۹-زلاتان ابراهیموویچ : سلطان که به لهجه ی سوئدی زلاتان خوانده میشود در رشت متولد شد . سلطان ابراهیم آبادی تنها ۷ سال داشت که به سوئد رفت و در آنجا به یکی از کامل ترین مهاجمان دنیای فوتبال بدل شد . او در مصاحبه ای بازی در پرسپولیس را رویای خود نامیده است و احتمال بازگشت این فوق ستاره به کشورمان وجود دارد . 

 

۱۰-ریهانا : ریهانا خواننده ی مطرح ایرانی الاصل امریکاییست . گفته می شود ریهانا یا همان ریحانه اصلیتی بندر عباسی دارد و خود او نیز این مطلب را تایید کرده است .  

 

۱۱-یوهان سباستین باخ : یوهان از پدری آذری و مادری آلمانی متولد شد . البته در کتابی نوشته شده که فامیلی اصلی این موزیسین مطرح جهان "بنگر" بوده که به زبانی آذری "باخ" ترجمه شده بود .


     

چشت درآد الهی , نکن اینکارو .  

اگه مرغ همسایه غاز نبود هیچوقت اینکارو نمیکردید . 

پ.ن : این مطلب احتمالا ادامه خواهد داشت ... 

این المپیک ورزشی نیست !

مطمئنا المپیک جذاب ترین و بهترین میدان برای مسابقات ورزشی است که میشه اون رو پر بیننده ترین رخداد جهانی قلمداد کرد . مسابقاتی که تمام مردم دنیا پیگیرش هستن و با حساسیت اون رو دنبال میکنن .   

این ویژگی المپیک سبب شده تا کشور انگلیس برای پیشبرد اهدافش دست به کار شده و با میزبانی این رقابت ها به تبلیغ عقاید فراما سو نری در سکوت کامل دست بزنه . 

به نظر شما نمادهای زیر غیر از نماد های فراما سو نری است ؟    

نوشته شدن عدد ۲۰۱۲ به شکل کلمه ZION (صهیون) و یا عروسک یک چشم به عنوان نماد بازیها چه دلیلی میتونه داشته باشه ؟  

 

 

  

 

 

سوالات مسخره و بی جواب

سلام دوستان 

بعضی سوالات مسخره هستن که مطمئنا همگی بهش برخورد کردین . سوالاتی بدون جواب که از بیخ و بن مشکل دارن . اگه بخوایم از بچگی شروع کنیم همیشه سوال "باباتو دوست داری یا مامانتو" برامون آزار دهنده بود که همیشه با یه لبخند ریز میگفتیم هر دوتاشونو . 

جواب الان من : مامانتو 

از دیگر سوالات مذکور میتوان به این پرسش نیز اشاره کرد : "عمو دندونات کو ؟ موش خورده؟

و در جواب سر را به زیر انداخته و با لحنی نیمه خندون میگفتیم : نه عمو . افتاده ! 

جواب الان من : چون خیلی زشته از نوشتنش معذورم !   

بزرگتر که شدیم و به مدرسه رفتیم سوالی جدیدتر تحت عنوان "عمو چندتا بیست گرفتی" عرض اندام کرد , نمیدونم این سوال چه پایه و اساسی داشت و یا در جواب دقیقا باید چه عددی رو میگفتیم . اون موقع با همون لبخند ریز احمقانه و البته با کمی غرور میگفتیم زیادتا !  

جواب الان من : تا دیروز ۲۱ عدد بیست داشتم , یعنی  ۲.۹۳ بیست در هفته ! که اگه به همین روند ادامه بدم میتونم رکورد ۱۰۳ بیست در یکسال تحصیلی که دست انیشتین میباشد رو بشکونم .  

در ادامه با بزرگتر شدن و رسیدن به مقاطع بالاتر تحصیلی سوالی آزار دهنده تحت عنوان "چندتا دوست دختر داری؟" نمایان شد . خب البته در اون برهه ی زمانی خودم به شخصه از ماتحت الاغ سر در نمی آوردم چه برسه به اینکه دوست دختر داشته باشم . و در جواب با همون لبخند احمقانه ی مذکور میگفتم : هیچی !  

جواب الان من : واقعا این سوال هیچ جوابی نداره . 

سن رفته بالاتر و دیگه یه جورایی وارد آدما شدیم . غرورمون شکل گرفته و به هر چیزی واکنش نشون میدیم و یه جورایی خودمون رو شخصیت والا میدونیم . اما ناگهان سوالی موشک مانند به برجکمون میخوره و میرینه به هر چی پیش خودمون ساخته بودیم . "عمو پس این چه تیپ و موییه که داری ؟" . 

تنها فرق جوابمون با جوابای قبلی اینه که اون لبخند احمقانه رو نداریم و در حالی که میخوایم خومونو ریلکس نشون بدیم در جواب میگیم این الان مد روزه . 

جواب الان من : این تیپ هر چی که باشه از تیپ ضایع تو بهتره , با اون دمپایی و جوراب سفیدت !  

از دیگر سوالات مسخره اینه که وقی داری آهنگ خارجی گوش میکنی یکی سر برسه و بگه که "معنی اینو میدونه چیه ؟ میدونی چی میگه ؟

این جور سوالات بسیارند که در این مطلب به گوشه ای از اونها اشاره کردم .  

به نظر شما جواب منطقی در برابر این سوالات چی میتونه باشه ؟