میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

فصل جدید

سلام دوستان 

بالاخره تعطیلات عید تموم شد و دوباره باید به مدارس و دانشگاه هامون برگردیم و خودمون رو برای امتحانات میان ترم آماده کنیم . من هم باید کم کم بار و بندیلمو جمع کنم و نم نم عازم اصفهان شم . راستی ! بالاخره تونستم یه کار واسه خودم پیدا کنم . کاری که مرتبط با رشتمه و میتونه تجارب زیادی واسم به همراه داشته باشه . یه جورایی انگار دیگه کم کم داره فصل جدید زندگیه من شروع میشه .  

فصلی که برخی کارها به اتمام میرسه و باب جدیدی از امور برام گشوده میشه . فصلی که شاید بطالت و خوش گذرونی های عادت شده , ترک بشن و اموری آمیخته شده به طعم هدف , از اولویت های من بشن . 

شاید یه چند وقتی نتونم به شما دوستان عزیز سر بزنم و یا اینکه مطلب جدیدی بزارم . امیدوارم بنده رو عفو کنید و ایمان به این داشته باشید که به یادتونم . 

 

 

در آخر به مناسبت سال نو این دعا رو تقدیم به شما دوستان عزیز : عمو فرخ عزیز , عسل عزیز , دکتر حمید عزیز , نگین عزیز , ناهید کوچولوی عزیز , امین خان عزیز , مژگان عزیز , مهدیه ی عزیز , احسان عزیز , ژولیت عزیز , تینای عزیز , پریای عزیز , نیلوفر عزیز , دردونه ی عزیز , نازنین عزیز , بلبل پور عزیز و دوست فراموش نشدنی من یعنی ابوالفضل عزیز  و همچنین کلیه ی دوستانی که با نظراتشون باعث پیشرفت من شدن میکنم . 

 

 

بار الهی 

دوستانی دارم که جزء بهترین بندگانت هستند . 

به آبروی آنها , آبرویم را افزون بخش و به عزتشان عزتم را . 

در میان خلق عزیزترشان گردان و بهترین ها را برایشان مقرر فرما . 

سلامتی را بر آنها عنایت فرما و راهشان را , راه حق قرار بده . 

آمین

زندگی چیست ؟

زندگی چیست ؟  

زندگی خیره شدن به یه عکس و زار زار گریه کردنه 

زندگی چیست ؟ 

زندگی یه روند زشته که واسه خوش خیال کردن خودمون , اسمشو گذاشتیم قسمت 

زندگی چیست ؟  

زندگی یه سری خاطره از گذشته و یه سری موهومات از آیندست 

زندگی چیست ؟ 

زندگی دلخوشی به رویایی تحقق ناپذیر است

زندگی چیست ؟ 

زندگی آدمی زشت است که به زور آرایش قابل تحمل شده 

زندگی چیست ؟ 

زندگی صدای ناب هایده است 

زندگی چیست ؟ 

زندگی روزهایی تکراریست  

زندگی چیست ؟ 

زندگی صبر کردن است , صبر برای هیچ چیز 

زندگی چیست ؟ 

زندگی امید است 

زندگی چیست ؟ 

زندگی فریاد ندانم کاریه آدم و حوا است 

زندگی چیست ؟ 

زندگی حدیث دلی شکسته است 

زندگی چیست ؟ 

زندگی رویای دم صبح است 

زندگی چیست ؟ 

زندگی عقربه ی ثانیه شمار ساعت است 

  

چهل دقیقه انتظار

امشب ۲۰ دقیقه منتظر ماشین بودم تا برم ونک . دو تا دختر سانتی مانتال اومدن , ۳۰  ثانیه نشد که ۳ تا ماشین مدل بالا جلوشون زدن کنار .  

دخترا یه نگاهی به من کردن و با تبسمی از روی رضایت سوار یکیشون شدن و رفتن .  

من موندم و ۲۰ دقیقه ی دیگه ونک ونک گفتن . 

اینم از فرهنگ غنی ایرانی !

دشمن قدیمی

سلام دوستان 

اگه یه روزی دشمن دوران کودکیه خودتون رو ببینید چیکار میکنید ؟  

امروز میخوام از رویارویی من و شخصی که قبل از هفت سالگیم , دشمن درجه یک من محسوب میشد , براتون بنویسم . دشمنی که نه از ذهن من و نه مطمئنا از ذهن لاله بیرون نرفته . 

چند روز قبل از عید برای عرض ادب , به دست بوسیه پدر بزرگ و مادر بزرگ عزیز رسیدم . علاوه بر حضرات مذکور , چند نفری هم به عنوان مهمان اونجا حضور داشتن . پس از سلام و احوال پرسی , مادر بزرگ یا همون ننه ی عزیزم , اونارو معرفی کرد .  

لاله خانم به همراه پدر و مادرش که همسایه ی قدیمیه خونواده ی ما و همچنین ننه جون بودن , اونجا بودن . اولش نشناختم , ولی با شنیدن اسم لاله , به یاد اون دسته مویی که ایشون از سر بنده کندن , افتادم . همچنین خاطراتی که تماما دعوا و جنگ بود , واسم تداعی شد .  

از نگاه شیطنت آمیز لاله , متوجه شدم که ایشونم داره به چیزایی که من فکر میکنم , فکر میکنه . شاید تا قبل از این دیدار , با شنیدن اسم لاله , خاطراتی تلخ از کودکی به ذهنم میومد . خاطراتی که توام با ناراحتی و مقداری کینه ی کودکانه بود . خاطراتی که حاکی از کنده شدن موهام و یا کوبیده شدن شمشیر سنگین پلاستیکی لاله به سرم بود .  نام لاله , دختربچه ای بلند قد و با موهای قارچی, همراه با پیراهن و شلوار صورتی رو به یادم می آورد که چشم دیدنشو نداشتم . 

ولی پس از اونروز نمیدونم چی شد که اون خاطره های ناراحت کننده به خنده ای برای یادآوری اونها تبدیل شد . 

  اون شب گذشت و موند خاطراتی ورق خورده از اولین دوران زندگیه اجتماعی من . خاطراتی که با مرورشون گاها خنده و گاها شوق دیدار دوباره ی دوستان اون دوران واسم به ارمغان میاورد .

دوستان دوران خردسالی , از اون دسته دوستانی هستند که هیچ وقت از ذهن من و هیچ کس دیگه بیرون نمیره . من هیچکدوم از اونها رو هرگز ندیدم و یا اگر دیده باشم بدون اینکه همدیگرو بشناسیم از کنار هم رد شدیم . ولی خاطراتی که از اونها دارم شاید از گرانبها ترین دارایی های من باشن .