میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

اشتباه

منم می دونم که کارم اشتباهه

اصلا چون اشتباهه می خوام انجامش بدم

چون فقط اینجوری مطمئن میشم که کارم اشتباهه

و الا تا آخر عمرم هیچوقت نمی فهمم که اینکار اشتباهه یا نه

اشتباه بزرگتر اینه که اون اشتباه رو مرتکب نشم

من اشتباه کردن رو دوست دارم , چون بعد هر اشتباه جایزه ای به نام تجربه بهت تعلق می گیره .

من اشتباه میکنم چون اشتباه کردن آدم رو کامل می کنه .

کسی که اشتباه نکنه فرق اشتباه و غیر اشتباه رو همیشه اشتباه میکنه

پس دوست من اگه یه روزی اشتباه کردی , هر چقدرم که اشتباهت بزرگ بود , نا امید نشو .

ما زاده شدیم تا اشتباه کنیم 

....برگرفته از دیالوگ تد و لیلی.....



 راستی یکی از دوستای عزیزم که هم خونه ایم هم هست به تازگی به جمع ما پیوست و با وبلاگ آرزوهای کرایه ای در خدمت شماست .

نظرات 11 + ارسال نظر
mah دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:36

harfeto kamelan ghabool daram ama bazi eshtebaha gheyre ghabele bakhsheshe
mese del shekastan
hameye eshtebaha adamo ba tajrobe nemikone mohamad jan
ghabool dari?

خوشحالم از اینکه هم عقیده ایم . البته شکستن دل یک نفر رو من اشتباه قلمداد نمیکنم . اینو یه چی فراتر از اشتباه میدونم .

مریم دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:51


بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله
کاملا درسته
اصل اشتباه: کسب تجربست اما بده اشتباه: تــــــــــــکرارشه


عیدتون هم مبارک
سید نداریم اینجا؟
شیرینی بگیریم ازش...

واقعا اینکه یه اشتباه رو چند بار مرتکب شیم خیلی بده .
عید شما هم مبارک .
نه والا من سید سراغ ندارم

حسین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 http://gheychee.blogsky.com

سلام دادا
خوب گفتی
ولی تجربه همیشه با اشتباه کردن بدست نمیآد.
نتایج خیلی از اعمال، در زندگی مشخصه و وجود داره.... چ.ن احتمالا قبل از ما هم کسانی اون کار رو کردن و نتیجش معلوم شده و میشه از اوون تجارب هم استفاده کرد تا اشتباهاتمون رو به حداقل برسونیم
.
.
در ضمن خیلی چاکریم

سلام داش حسین گل
آره داداش بعضی وقتا اشتباهات جبران ناپذیره . ولی میخواستم این دیدگاه رو برسونم که با اشتباهات زندگی به پایان نمیرسه و جا واسه ادامه هست .
نوکرتم به مولا , آقا شما تاج سری .

مهدیه سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:01 http://mhdh.blogsky.com

من یکی هستم که هیچ وقت تجربه برام نمیشه

خود منم اینجوریم . صدبار یه اشتباه رو تکرار میکنم

غریبه چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 http://gharibeh70.blogsky.com

سلام
به نظرم گاهی هم میشه از تجربه دیگران استفاده کرد واشتباه نکرد مثل اعتیاد میدونیم بده پس چرا دیگه اشتباه وخیلی چیزای دیگه که گفتنش فایده نداره فقط به نظرم به خود درونمون بستگی داره که بخوایم چیکار بکنیم یا نکنیم ومیتونیم با تصمیم درست درصد اشتباهاتمونو پائین بیاریم اما خودم به شخصه تجربه کردن هرچیزی رو خیلی دوست دارم خصوصا با دمپایی سوسک کشتن هههههههه

سلام
آره خب بعضی اشتباهات خیلی سنگین تموم میشه . مثال خیلی خوبی زدی , اعتیاد . ولی خب بعضی وقتا یه اشتباهاتی رو نا خود آگاه انجام میدیم . دوست داشتم تو پستم این دیدگاه و برسونم که زندگی ما , هر چه قدرم که اشتباه کنیم بازم ادامه داره .
اینم تجربه ی خوبیه . ولی من هنوز ماجرای این علاقتو نفهمیدم

مهدی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 http://keraye.blogsky.com

سلام آقاااااااا
شماخیلی آدم خوبی هستی
کارت درسته .
۱۰۰٪ با نظرت موافقم.عالی گفتی.منتظره مطلب جدیدت هستم .
مواظب خودت باش.

سلام داش مهدی گلم
مرسی شما تاج سری اسوه ی مرام .
داداش من و تو که تو همه چی باهم موافقیم به جز اون موردی که خودت میدونی

حمید احمدی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:08 http://hamidahmadi.blogsky.com

l " ما زاده شدیم تا اشتباه کنیم "
زیبا بود

مرسی حمید جون

فریناز پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:53 http://delhayebarany.blogsky.com

حالا بقیه شو ولش
این اسمه واسه وبلاگتون انتخاب کردین آخه؟


آخ میدونی چیه ؟ قرار بود این وبلاگ راه دیگه ای بره .
ولی خب به ف ی ل ت ر اعتقاد داری ؟

مریم پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:36

فرینااااااااااااااااز این جا چیکار میکنی؟!!!
جای خوبیه...
راسی بلاگ آلبالویی مدتیه باز نمیشه خبر نداری چه آمده به سرش؟
منم خراااااااااااب رفاقت و اینا
احساس دیـــــن میکنم به نگین خانومی!


ممنون مریم عزیز که اینجا رو جای خوبی میدونی

شاهین جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 http://ravani.blogsky.com

how i met your mother , huh?

دقیقا

فرخ جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:39 http://chakhan-2.blogsky.com

بزرگترین اشتباه ما اینه که با هر زحمتی توی دنیا میمونیم و ول نمیکنیم . دلم میسوزه برای حضرت عزراییل که در وقت گرفتن جان ما باید هزار تا کلک سوار کنه !

سلام عمو
نمی دونم والا بعضی وقتا به این نتیجه می رسم که سکونت تو این دنیایه بی ارزش به کل اشتباهه . اما خب دروغ چرا بعضی وقتا هم دنیا رو حتی بهتر از بهشت می دونم . قبلنا کار حضرت عزراییل خیلی راحت بود ولی امروز با وجود این همه پیشرفت کارش حسابی سخت شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد