میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

من و من , ما نمی شود

شب هنگام 

دلتنگش شدم
آسمان را بوسیدم
باران گرفت
بی چتر زیر باران
هر قطره ی باران را بوسه ای پنداشتم
قدم قدم 

دستی که انگشتانش به جای انگشتانت با سیگار عشق بازی میکرد 

نگاهی که به زمین خیره شده و  انعکاس نور زرد رنگ چراغ برق را روی آسفالت آغشته به باران دنبال می کند . 

قدم هایی که هر لحظه سریعتر می شود 

و زمزمه ی روی لب های من 

من و من , ما نمیشود .  

   


 

وقتی آخرین پست حسین رو دیدم یهو فازش اومد 

 

 

 

تولدت مبارک

در حالی که ساعت از ۲ شب هم رد شده از خونه می زنه بیرون و سیگارشو روشن میکنه . خش خش زرورقهای آویزون از در و دیوار که باد به حرکتشون در میاره تنها صدای حاکم بر کوچه است .  درحالی که چشماش به خاطر معشوقه اش تر شده لبخندی به روی لبهاش میشینه . مدت هاست منتظر مونده تا جوابی بشنوه , اما ... 

اما تنها جواب اینه ,‌ منتظر باش ... 

درد بزرگ انتظار رو نمیدونست که تا کی باید تحمل کنه . 

 

 

کبوتر های خانه بی قرارند 

به شوقت لحظه هارا میشمارند 

پرستوی دلم در حال کوچ است 

جهان بی تو برایم هیچ و پوچ است

 

آقاجون تولدت مبارک ...  

پیشاپیش نیمه ی شعبان بر همگی مبارک

دلهره و هدف

سلام دوستان 

 هیچ چیز تو دنیا به اندازه ی دلهره ی شیرینی که هنگام حرکت به سمت هدفتون تو دلتون شروع به رقصیدن میکنه , زیبا نیست .  چشماتون رو میبندید , ریسک میکنید و به سمت هدفتون حرکت میکنید . حتی ممکنه به شکست هم فکر کرده باشید ولی باز هم اشتیاق رفتن دارید  .  

چشمانت را ببند و آغاز کن . هیچوقت دیر نیست دوست من . 

  جدا از هر نتیجه ای جزم کردن عزم برای شروع یک حرکت نو رو دوست دارم .  


 

تو این چند وقتی که نبودم یه مقاله راجع به تیم چلسی قبل از فینال لیگ قهرمانان برای سایت گل نوشتم . اگه دوست داشتید میتونید اینجا ملاحظه کنید .  

در آخر از همه ی دوستای گلم  بابت غیبت های مکرر عذر خواهی میکنم .  


 

راستی دوستان کودکان سرطانی رو فراموش نکنیم . شاید اونها هم اهدافی تو زندگیشون داشته باشن . دانشگاه , ورزش , ازدواج و خیلی چیزای دیگه  .

بیایید این کودکان رو هم در دلهره های زیبامون سهیم کنیم . 

 

http://www.mahak-charity.org