میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

رنگو (rango)

سلام دوستان

انیمیشن از اون دسته چیزایه که برای قشر خردسال و کودک ساخته میشه ولی استفاده ی بهتر رو بزرگترا میکنن . یکی از بهترین تفریحات من و مهدی و مهران , تهیه ی انیمیشن های روز و تماشای اونهاست . آخرین انیمیشنی که دیدیم مربوط میشد به آفتاب پرستی به نام رنگو (rango) که داخل آکواریوم زندگی میکرد و طی یک سری ماجرا سر از شهری به نام خشک آباد در میاره و درگیر سوالی میشه که در طول فیلم بارها از خودش میپرسه . من کی ام ؟ و در جواب به خودش این رو میگه که : من هر کسی میتونم باشم .
برخورد این آفتاب پرست با تضاد بین زندگی انفرادی و زندگی اجتماعی از نکات جالب این فیلمه . تبدیل شدن رنگو به قهرمان شهر و مشکلاتی که به این خاطر سر راهش سبز میشن داستانی است که باید دید و لذت برد . داستان جالب به همراه شخصیت پردازی فوق العاده نمره ی بسیار بالایی از آن دست اندرکاران این انیمیشن میکنه و این فیلم رو در زمره ی انیمیشن هایی از جمله : داستان اسباب بازی (toy story) و عصر یخبندان (ice age) و وال ای (wall e) قرار میده .

اگه اهل انیمیشن هستید حتما رنگو رو ببینید .


http://s2.picofile.com/file/7209144515/rango.jpg




نظرات 11 + ارسال نظر
حسین شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:10 http://gheychee.blogsky.com

اصلا اهل انیمیشن نیستیم قربان.
ولی شما میفرمایید... چشم .... گیرمان آمد تماشا میکنیم...

عوضش داش حسین بنده اعتیاد شدیدی به دیدن کارتون و انیمیشن دارم .

مریم شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:20

اگه اینجا یه مدرسه انیمیشن داشتا من حتما میرفتم انیمیشن جا گرافیک...
همیشه دوس داشتم نقاشیهام جون میداشتن
نه که بیجون باشنا فقط طفلی ها چسبیدن به کاغذ نمیتونن وول بخورن

چقدرم که این رنگو خووووووشگله!!!
کی گفته انیمیشن واسه بچه هااااااس؟
مگه اینکه ما بچه باشیم

منم عاشق اینجور کلاسام .
احتمالا یه روزی هم برم کلاس انیمیشن .
آره خدا وکیلی خیلی خوشگله
رنگو که خودِ خندست .
رو جلدش زده برای کودک و نوجوان ولی معمولا قشر جوون به بالا طرفدارشه

مینا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:03

سلام من موندم شما چه موقع درس میخونی؟ انیمیشن که نگاه میکنی فوتبالم که دنبال میکنی؟
ننویس که ما پسرا بدون درس خوندنم اخرشیم
ممنون ولی باحال بود

سلام
درس ؟ شیب ؟ بام ؟
خدا وکیلی منه جوون به غیر از انیمیشن و فوتبال چه تفریح دیگه ای میتونم داشته باشم . ما پسرا بدون درس خوندنم آخرشیم
شوخی کردم . من روزی ۲ ساعت درسمو میخونم .
قربونت قابلی نداشت .

غریبه یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 http://gharibeh70.blogsky.com

من که میرم بگیرم ببینم کلا عشق کارتونم

ایول عین همیم . منم کلا عشق کارتونم

فاطمه یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:40 http://mamay90.blogsky.com

منم خیلی کارتون دوست دارن تازه داداشمم ابتداییه و عاشق کارتون منم کنارش میشینمو باهاش نگا می کنم البته از وقتی دانشگاه اومدم دیگه کم تر می بینم دانشجویی و بدبختیه دیگه

بابا چه اشکالی داره . ما هم دانشجوییم . ولی از هر چی بگذریم از انیمیشن دیدن نمیگذریم

یک پیر یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:40 http://arshadane.persianblog.ir

منم بچه حساب کنید لطفا ...
اقا اینو از کجا گرفتید ؟ لینکه دانلود داره؟ دوبله است؟ اگر دوبله است و خریدی از کدوم رسانه است؟ کلا بگو که من شرمنده چشمام نشم...

چرا بچه ؟ غمت نباشه ما هم مینیمم ۲۳ سال سن داریم . انیمیشن واسه قشر جوون به بالاست .
مزه ی کل این فیلما به دوبلشه . الان دیگه همه ی ویدیو کلوپا دارن .
فقط کافیه بری بگی رنگو رو میخوام

مهدی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:51

من عاشق این استیله کجشم

یعنی این استیل کجش کلا تو حلقمه

فرزانه دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:52 http://mamay90.blogsky.com

اتفاقا ۴روز پیش این کارتن رو دیدم خیلی باحال بود بخصوص وقتایی که لوبیا قفل میکرد

منم تازگیا دیدم . خیلی وقت بود انیمیشن خوب ندیده بودم .
لوبیا حرف نداشت . اونجاش باحال بود که رنگو از شدت گرما ۳تا پوست انداخت و اون آبه از رو زبونش تبخیر شد

یک پیر سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:55 http://arshadane.persianblog.ir

افرین ازت راضیم...
نخیر من چند وقت پیش این کنگفو پاندا2 رو گرفتم سرم کلاه رفت...دوبله رو پرده ای بود تازه نشر از سینما 24 بود...
انیمیشن فقط HD

مرسی
نه دیگه اولش با فرشنده طی کن که از رو پرده نباشه . انیمیشن HD که یه حال دیگه ای داره .
پاندا 2 هم خیلی باحال بود . خیلی دوسش داشتیم

مژگان چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:49 http://khabeeshgh.blogsky.com

سلام دوست خوبم
میسی که یه سری به ما هم زدی
1 کم مشکلات زیاد شده
منم از این قبیل برنامه ها دوست دارم
واجب شد ببینمش
میسی
بازم پیشم بیا
موفق باشی
بای

سلام
قربان شما .
بله این روزا مشکلات اجازه ی نفس کشیدن به کسی نمیده .
آره حتما ببینش .
حتما خدمت میرسم دوباره .
شما هم موفق باشی .
بای

حسین جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:50

محمد انیمیشن رو پرده و زیر پرده قیمتشم توفیری داره یا نه؟
خطبه ای چیزی هم لازمه؟
رضایت سازنده چی؟

پس چی که توفیر داره
خب مسلما همه دنبال زیر پرده ان . البته رو پرده هم اگه خودت بخوای فیلم رو افتتتاح کنی میگن یه چی رویاییه
خطبه که نه نمیخواد .
همون قانون من راضی تو راضی و الباقی کفایت میکنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد