میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

آینده و ریسک

گاهی اوقات با یه نگاه سطحی متوجه میشیم از اونجایی که باید باشیم خیلی عقب تریم . 

میبینیم که تمام اطرافیانمون پیشرفت کردن ولی ما هنوز جایی هستیم که سالها قبل بودیم . 

شاید بزرگترین اشتباه این باشه که بخوایم همون وقت خودمونو تو موقعیت چند سال بعدمون قرار بدیمو دست به کارهای بزرگ و صد البته اشتباه بزنیم . (مثلا مردی که به سن ازدواج رسیده ولی هیچکدوم از شرایط این امر رو نداره و برای فرار از چاله ای که توش افتاده خودش رو به چاه پرت میکنه )

بهترین کار اینه که خودمونو با زمان پیش ببریم و اجازه بدیم گذشت ثانیه ها آینده رو رقم بزنه . 

هیچوقت فراموش نکنیم که آینده مثل خورشیدی بزرگ میدرخشه (بارنی)   :)

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 http://ehsanhp.blogsky.com/

بله آقای بارنی کلی فکر کرده این جمله رو گفته!

قرص خورده بود
بارنی رسما الگو و اسوه ی منه

غریبه پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 http://gharibeh70.blogsky.com

سلام واقعا آینده میتونه بزرگترین دغدغه فکری هر آدمی باشه اما من فقط از خدا یه چیزو میخوام اینم اینه که کمکم کنه تا پامو اشتباه نذارم وحتی اگه به جایی نرسیدم وهمین آدمی که الان هستم بدتر نشم وحسرت امروزمو نخورم
خداوندا ، تو میدانی که من دلواپس فردای خودهستم.مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوهارا،مبادا گم کنم اهداف زیبا را، مبادا جابمانم از قطار محبت هایت ،دلم بین امید و ناامیدی میزند پرسه ، میشود خسته ،مرا تنها تو نگذاری خداوندا
ببخشید اگه طولانی شد

سلام
همون قدری که آینده واسمون امید آفرینه به همون اندازه دغدغه هامون رو زیاد میکنه . هر آدمی ممکنه پاشو اشتباه بذاره , به نظر من اشتباه رفتن یه چیزه عادیه . چیزی که مهمه اینه که آدم اشتباهشو قبول کنه . اونوقته که شاید تونست راه درست رو انتخاب کنه .
متن زیبایی بود . خدا پشت و پناهت

حسین پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:32 http://gheychee.blogsky.com

آره این چیزا رو باید زمان حل کنه
اگه زمان ندیم چیکار کنیم؟
آدم وقتی ازش کاری بر نمیاد
یا باید زمان بده حل شه
یا بسپره به خدا
که هیش کدومش نقدی نیس و نسیه هست.

باید زمان بدیم دیگه . یه جورایی باید پله پله بریم . نه اینکه یهو بپریم پله ی دهم

حسین پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:33 http://gheychee.blogsky.com

در ضمن منتظر فایل صوتی هستیما
تعجیل بفرمایید

فایل صوتی ؟
آقا من صدام در نمیاد آخه

مریم جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:24

بااااااااااارنی کیه؟

خوب همینطوره
منم گه گداری از لحاظ روحی به هم میریزم
دلیلشم همینه که فک میکنم دارم درجا میزنم
در حالی که هر روز دارم یاد میگیرم

با این حال ...
این موقع ها که از خودم راضی نیستم خیلی اذییت میشم ـساکت میشم و غمگین ...
وای
یادم انداختی!
راسی چقد عقبم!

بارنی عشق منه .
درجا زدن که کار هممونه . منم به هم میریزم . ساکت و غمگین .
ولی خب چه میشه کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد