میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

من و وزنه برداری به سبک رضازاده

سلام دوستان 

مدرسه جاییه که هیچ وقت دوست ندارم برگردم داخلش . ولی خاطرات اکثرا شیرین و گاها تلخ مدرسه , بیشتر مواقع به ذهنم میاد و من و به دورانی میبره که شاید یه جورایی باهاش غریبه شدم . خاطراتی از خنده ها و  اضطرابهای قبل امتحان و دوستان بسیاری که یاد تک تکشون واسم عزیزه, یادگاریه دوران مدرسه برای من بوده .

دوم دبیرستان بودم , شب قبل مسابقات وزنه برداری بود . همون مسابقاتی که رضازاده کولاک کرد . فرداش تو مدرسه همه از وزنه برداری و رضازاده صحبت میکردن . یه جورایی همه تو جو دیشب بودن و دنبال اجسام سخت واسه بلند کردن میگشتن . 

وقتی زنگ تفریح اول خورد من و یه سری اراذل کلاس موندیم بالا تا مقداری وزنه بزنیم ! 

وزنه یکی از میزهای کلاس بود . از اون میز دو نفره سنگینا . 

بچه ها تک تک زیر میز رفتن و میز رو به سبک رضازاده بالای سر میبردن و تخخخخخ 

محکم به زمین میکوبیدن .  نوبت من شد . با یه استیل و غرور خاصی که انگار من دیشب طلا گرفته بودم رفتم سمت وزنه . دستام رو باز کردم و دو سمت میزو گرفتم . با یه حرکت آروم و بدون فشار راحت میز رو بردم بالای سرم تو همین حال و احوالات و تحسین بچه ها بودم که یه دفعه یکی از پشت فریاد زد محمممممممممممممممد . 

برگشتم ناظممون رو دیدم که چشاش داشت از حدقه میزد بیرون , هیچ وقت اینجوری ترسناک ندیده بودمش . منم میز بالای سر , از ترس رنگم شد یه چی تو مایه های گچ . ناظم قد کوتاهی داشت و دست بزنش فوق العاده بود . فقط تنها شانسی که آوردم این بود که ناظم منو دوست داشت و یه جورایی باهام رفیق بود و الا شرایط خیلی بدتر میشد . 

میز رو آروم گذاشتم رو زمین و شروع کردم به عذر خواهی . کظم غیظ از صورت ناظم میبارید . . .  

نظرات 6 + ارسال نظر
ابوالفضل شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:20 http://mosed.blogsky.com/

داداش محمد! از این به بعد بهت میگیم محمد رضا زاده اشکال که نداره؟


نه بابا من از لحاظ عرضی یک سوم رضا زاده نیستم .

2Rank.ir شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:44 http://www.2Rank.ir

::::::::::: لــطـفا ! با گـــــوگـــل آشــتــی کــنــیـــد !!! ::::::::::::::
::::: سامانه افزایش بازدید وبلاگ های بلاگفا :::::

:: افزایش رتبه گوگل ::
::افزایش رتبه الکسا ::
::افزایش بازدید وبلاگ::
::تبادل لینک::

همه و همه در : >>> www.2Rank.ir

باشه بهش میگم

عسل سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:26

ای جو گیر
یعنی جستی ملخک؟

دقیقا جستم

دختری با دامن حریر جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 http://www.patty.bogsky.com

سلام.
منم از شیمی بدم میاد !! اما جالب اینه که همیشه یعنی اکثر مواقع نمرات خوبی میارم ازش !!
خوش به حالش واقعا......
اما خب این نیز بگذرد...
اون هم برای خودش خوشه !!
خیلی وقته بین همون خط خطی هاست !!

فرخ پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:54 http://chakhan.blogsky.com

کاش ادامه میدادی ... شاید به یکی ازامیدهای ایران در المپیک تبدیل میشدی... من به تو دوست عزیزم ایمان دارم ...
اما اون ناظمه رو اگه معرفی کنی به عنوان کشنده ی استعدادهای بکر
حالشو میگیرم.

ای بابا عمو فرخ دست رو دلم نزار که خونه

نیلوفر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:57 http://taraneyerahaee.blogfa.com

مثه قصه های مجید شدیا!!!! عجب شانس کچلی

دقیقا خودمم موقع نوشتن این مطلب یاد مجید افتادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد