میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

استقلال بزرگ تهران

تقدیم به   dearmahroo عزیز 

 

 

 

.  

.  

نظرات 5 + ارسال نظر
mah شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:52

مال منه؟!
مرسی محمد جونم

بابا مگه تو این دنیا چند تا ماه داریم ؟
تو سایت استقلال بودم این عکسارو دیدم , یاد شما افتادم و به قول پیمان یوسفی باقیه ماجرا .

mah یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:17

بازم مرسی که یادم بودی
اگه رفتی استادیوم کلی شلوغ کن(جای من)

نه امروز نرفتم . آخه درس داشتم (ششم امتحان دارم)
ولی بازی با سپاهان و با اینکه فرداش امتحان دارم , میرم .
ای کاش یه جوری میشد دخترا هم میشد بیان استادیوم , ولی حالا که نمیشه , جاتو حسابی خالی میکنم و جات جیغ میزنم .

mah دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:57

منم سوم و ششم امتحان دارم. امیدوارم خوب بدی
دعا کن راهمون بدن منم بیام. عقده ای شدم به خدا
شایدم یه بار با لباس مبدل برم

مرسی . منم دعا میکنم امتحانات رو عالی بدی .
نکنی یه وقت اینکارو . لو میری خدای نکرده ها

mah دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:11

چشم. پس اگه رفتی دوربین نشونت داد دست تکون بده ببینیم چه شکلی هستی

باشه . واست بای بای میکنم

صادق سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:37 http://lizeh2.blogfa.com

سلام
من هم استقلال و دوستداران استقلال را دوست دارم . مهندس قلیان را کنار بگذار حتی اگر برای یک لحظه . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد