میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

اومدم تا بگم

سلام به دوستان عزیز 

من اینجا اومدم تا حرفایی که هیچ جا نمی تونم بزنم اینجا بگم . 

چیزایی که شاید خیلی مسخره به نظر بیاد , ولی خب چیکار کنم ته دلم مونده و عین بچه اردک تو وجودم وول میخوره .  

من اینجام تا بگم , پس میگم هر آنچه باید گفت .

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا بلبل پور سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 http://voiri.blogsky.com

کل مطالب وبلاگت رو خوندم و دیدم!
به طور کل جالب بود.
دوست داشتم که بگم دوست دارم لینکت کنم! اما دیدم که مثل اینکه هم عقایدت با عقایدمن جور نیست و همین ا ینکه برخی مطالبت یه کم....
بی خیال
به هر حال برات آرزوی موفقیت می کنم.
بگو تا چشممون در آد!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد