میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

تمنا

یه روز اومدی مث موج دریا 

بوی پیرهنت مث خواب و رویا 

سایه های ما رو شنای ساحل  

پا به پا , بی صدا , غرق تمنا

 

یه روز اومدی , تو سکوت سردم 

سر به راه شد این , دل دوره گردم  

حالا چی شده که میخوای جدا شی  

چی شده , تو بگو من چه کردم ؟ 

  

حالا باز من و نسیم و موج دریا 

میمونیم بدون تو غریب و تنها 

به خدا بی تو یه صدف شکستم , به خدا  

 

دوباره تو باد , موهاتو رها کن 

منو راهیه , شب قصه ها کن  

میمرم واسه , تب تند لب هات  

دوباره , زیر لب , اسممو صدا کن  

 

اشکمو پاک کن , از گونه ی من 

سر بذار بازم , روی شونه ی من 

منو سیاه کن , با دروغ تازه  

بگو که , میگیری , بهونه ی من  

 

حالا باز من و نسیم و موج دریا 

میمونیم بدون تو غریب و تنها 

به خدا بی تو یه صدف شکستم , به خدا  

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:21

عاشق این آهنگم چون من رو یاد تو میندازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد