میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

زجرآور ترین تابلوی دنیا

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:32

من که همونجا کارو تمام میکنم

بله خب
خدارو شکر که پسریم

فرخ پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:12 http://chakhan-2.blogsky.com

احتمال میدم بغل همین تابلو یه دستشویی بوده که ما نمیبینیم.
والا 15 کیلومتر؟؟؟؟؟؟

امیدوارم که اینچنین باشه , و الا خیلی صحنه ی وحشتناکیه

پریا شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:52 http://www.ninijoon.blogsky.com

واییی تا بلسیم که دیگه تو مای بی بی م جیش کلدم

مریم سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:04

خواااااااااااااااااااااااااهش میشه تواین مورد با من یکی شوخی نشه
آخ ترکیدم

از این بدتر والا زجر نداریم . منم اصلا از این مورد ۰خوشم نمیاد .

مریم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:53

من که تا مییام بگم:باااااابا این دشویی خفن من طبیعی نیییییییییییسا....
مامان بزرگم میگه:خوش به حالت عزیز جون سنگ کلیه نمیگیری

خب راست میگه آدم سنگ کلیه نمیگیره اینجوری .
ولی کلیه هاتو به دکتر حتما نشون بده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد