میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

نتایج نظرسنجی در مورد بهترین بازیگر طنز چند سال اخیر

ضمن عرض سلام و تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول , چند وقت پیش که با یکی از دوستان راجع به بازیگران طنز این چند وقت بحث می کردم , ایده ای به ذهنم رسید تا یک نظر سنجی با عنوان بهترین بازیگر طنز در چند سال اخیر , برگزار کنم .   

آرای بدست آمده به شرح زیر می باشد . در ضمن از کلیه دوستانی که بنده را در این جامعه ی آماری کوچک همراهی کردند , صمیمانه تشکر میکنم .  

 .

 .

 . 

۱-مهران مدیری .......................  ۷۵ رای 

۲-علی صادقی .......................  ۳۸ رای 

۳-رضا عطاران .........................  ۲۸ رای 

۴-سیامک انصاری ...................   ۲۶ رای 

۵-رضا شفیعی جم ..................   ۲۱ رای 

۶-جواد رضویان ........................   ۲۰ رای

نظرات 7 + ارسال نظر
فرخ پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 http://chakhan-2.blogsky.com

سلام ... این آمارگیری برای من جالب بود.... مرسی

سلام عمو , منم از شما ممنونم که همراهی کردید

عسل پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:47 http://silence-love.blogsky.com

خواهش میکنم تشکر لازم نیست
چه اختلافی اون موقه که من رای دادم انقدر اختلاف نبود
انتخابی بود بس بجا

آره واسه خودمم این اختلاف جالب بود . البته من بین مهران مدیری و شفیعی جم دودل بودم .

پ شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:56 http://www.ninijoon.blogsky.com

الن نظر میدم
مهلان مدیلی ----------> گاووووو
علی دادقی------------>خره
لضا عطالان------------>نیست
.......
....
...
..
.

نه نی نی . من دوسشون دالم

مریم سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:08



مهران مدیری

از مهران مدیری بدت میاد ؟!!
مهران که عالیه
البته من خودم به شفیعی جم رای دادم

انسیههاشمی نزاد دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:09 http://wwwresacom

من فقط فقط به بازیگر محبوبم رضا شفیعی جم رای خواهم دادبس

فاطمه شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:41

علی صادقی باید بیشترین رای رو می اورد نه مهران مدیری شما پارتی بازی کردید که مهران مدیری رای بیاره

نه خواهر من چه پارتی بازی ای

رضا محمدپور دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:54

مهران مدیری در راس هرم تمام بازیگران طنز ایرانه چون یه سری بازیگر طنز معرفی کرد وباز بعضی از اون بازیگرا یه سری دیگرو معرفی کردند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد