میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

؟؟؟

اگه یه روز مجبور بشی پشت سرم غیبت کنی , چی میگی ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
ابوالفضل سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:28 http://mosed.blogsky.com/

میگم تا چشت در آد دوست منه!

مرسی مرسی

دختری با دامن حریر سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:58 http://www.patty.blogsky.com

حیف که فقط یه تصوره...!!
.......................................
امممم !!
میگم که : اصلا سلیقه ندارین برای وبلاگ !!
ناراحت نشین ها !!
اما خب این همه مطالب قشنگ یه دکوراسیون خوب هم میخواد !!
اصلا به من چه !!
خودتون گفتین که چی میگفتم !!
اه !!
انقدر بد نگاه نکن دیگه !!
خب ببخشید !!

خیلی خوب بود مرسی . تا به حال به قالب وبلاگم فکر نکرده بودم . راست میگی باید یه کم سلیقه داشته باشم .

دردونه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 http://live-or-dead.blogsky.com

غیبت؟ اونم از روی اجبار!!! نمی شه که! تو مگه چه کار کردی که غیبتت کنیم؟

شاید اگه یه روز کسی منو ناراحت کنه و نتونم نحمل کنم ؛واسه سبک شدن و خلاص شدن از ناراحتی غیبتش می کنم.

چه عجب !بابا کجایی خبری ازت نیست ؟

SARAHMETAL شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:02 http://sarahmetal.blogfa.com

وبلاگت با حاله من نمی تونم چیزه بدی در موردش بگم !!!!اما کم خالی ببند (شوخی بود ) <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>
اها راستی به وبلاگم سر بزن!!!! b ay

مرسی نظر لطفته
حتما خدمت میرسم

پریا چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:10

من میگم محمد اصلا نمیدونه با کی هم خونه بشه

مریم پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:14

من که نمیشناسمت .
چیتو غیبت کنم؟
قیافت؟
اخلاقتو؟
ها
نوشته هات
یکم بهم ریختست -شلوغ پلوغ
آره با حریر موافقم :دکوراسیونش اجق وجقه

الان که خوبه
اونموقع اجق وجق تر بود
حالا اگه منو میدیدی پشت سرم غیبت میکردی واقعا ؟!

مریم جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:46

آااااااااااااااره بابا مگه میشه غیبت نکرد.

فقط خوبیتو غیبت میکنم
بدیتو به خودت میگم .

عاشق مجالس غیبتم
فقط خوبیامو بگیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد