میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

نتایج نظرسنجی در مورد بهترین خواننده ی پاپ

با سلام خدمت دوستان   

تقریبا ۲ ماه پیش بود که ایده ای مبنی بر انجام یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین خواننده ی پاپ در چند سال اخیر به ذهنم اومد . طرح این سوال واسم سخت بود , چون گزینه ها به ۱۰ نفر محدود میشد و من باید تاپ ترین هارو انتخاب میکردم . که همین امر موجب از قلم افتادن خواننده های خوب و محبوبی مثل : حمید عسگری , رضایا , مهراز , حامی و ... شد . 

طبق این جامعه ی آماری کوچک احسان خواجه امیری پرطرفدارترین خواننده ی پاپ لقب گرفت . 

نتایج نظر سنجی : 

۱-احسان خواجه امیری ------------------  ۸۱ رای 

۲-محسن چاوشی  ----------------------  ۷۹ رای 

۳-محسن یگانه --------------------------  ۶۳ رای 

۴-رضا صادقی  ---------------------------  ۴۸ رای  

۵-فرزاد فرزین  ----------------------------  ۳۴ رای 

۶-علی لهراسبی  -----------------------  ۲۳ رای 

۷-بهنام صفوی  --------------------------  ۱۸ رای 

۸-مهدی مقدم  --------------------------  ۱۷ رای 

۹-علی عبدالمالکی  --------------------  ۱۴ رای 

۱۰-مجید خراطها  -----------------------  ۱۲ رای

نظرات 30 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:29 http://www.patty.blogsky.com

عشق است و احسان خواجه امیری
به افتخارررررررررررررش!!
بیب ! بیب !
هــــــــــــــــــــورا
سلام !!
خوب بود؟ سعی کردم بدون غم بنویسم این بار !
امیدوارم ماله ما هم هتل باشه
یه روز میام والیبال بازی کنیم البته با حضور خانوم بچه ها

حقیقتش فکر نمیکردم خواجه امیری اول شه . آره خیلی عالی بود . از این بابت خوشحال شدم . ایشالله , یه تیم خانوما یه تیم آقایون . ببینیم کی میبره

دختری با دامن حریر جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:32

راستی !!
تغییر دکوراسیون مبارک<--- من بعد از آمدن بالای صفحه ی وبتون

مرسیییییییییییی

مهدی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:32

فقط محسن چاوشی عشقه

دختری با دامن حریر شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:48 http://www.patty.blogsky.com

از الان تضمین میشه !! که:
خانوما !! شیـــــــــــــــــــره!!
و آقایون:
تــــــــــــــــــــــــوره
راستی ~
شما پرسیده بودین که من چه رشته ای هستم؟!
یادم رفته کی پرسید !!
ولی من تجربی هستم !!
خانوم دکتر میباشم

حمید احمدی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:51 http://dr_ahmadi.mihanblog.com/

من به خواجه رای داده بودم

مهدی چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:04

فقط سلطان چاووشی

ftams پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 http://www.ftams.blogfa.com

فقط سلطان پاپ محسن چاوشی عزیز

ftams پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 http://www.ftams.blogfa.com

به نظر شما بهترین خواننده پاپ ایران چه کسی است!

۱.محسن چاوشی

۲.محسن یگانه

۳.احسان خواجه امیری

۴.رضا صادقی

به وبلاگم بیایید ورای دهید مخلصم

علی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:25

بهترین برترین و محببوبترین وسلطان پاپ ایران:
شادمهر عقیلی

بله حتما همینطوره

ehsan.m شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:25

shichkodoom. faghat Moein

صد در صد . البته احساس نمیکنی که نباید یه پیشکسوت مثله معین رو با خواننده های تازه کاز مقایسه کرد ؟

ساسان جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:39

خدای صدای ایران:استاد علی اصحابی

لوگونت چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 http://3danet.tj

احسان تو رای گیری من هم اول شد

مریم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:43

احسان
vooooooow
خراطها
aaaaaaahhh
(صداش عذابه)

مجیییییییییییییییییییییییییییییید
دلت میاد به به مجید خرابها اینجوری میگی . خرابها از این بابت که آدم با صداش خراب میشه

مریم پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:42

نه باااااااااا
ترانه هاش قشنگه اما صداش گوش خراشه
من نمیگم تهنا که
نظر سنجی خودت میگه


آره خب تو نظر سنجی من رای نیاورد .
من خودم به چاووشی رای دادم .
تعجب کردم که احسان خواجه امیری اول شد

احمد دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:21

قطعا محسن یگانه بهترینه ( چون هم آهنگسازه، هم ترانه سرای بسیار فوق العاده ایه و هم عالی می خونه و صدا هم صدای خودشه و ... )
اما احسان خواجه امیری ( که خیلی هم محبوبه ) و محسن چاوشی ( که ایشون هم خیلی محبوبن ) هم عالین واقعا

ویژگی های محسن یگانه واقعا تکه .

اونی که گفته صداش عذابه مجیدخان ×خی پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:20

اونی که گفته صداش عذابه مجیدخان ×خیلی بی سلیقس تکصدای ایران سلطان احساس:*داش مجید خراطها*.....ایول ایوله.....

ایوووووووووووووول

عاشق محسن یگانه چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:42

فقط یگانه

محمد پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:30

فقط وسعت صدای ایران علی عبدامالکی

رها دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:27

فقط فرزاد فرزین فرزاد جون عشقه خدایی هم صدا داره هم قیافه داره هم تیپ درست حسابی داره نامردیه اگه اول نشه اخه انصافتون کجا رفته

شیما یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:49

فقط فقط احسان خواجه امیری

حرف حساب یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1399 ساعت 14:01

عشق فقط حامد رمانی

ناشناس شنبه 27 دی‌ماه سال 1399 ساعت 10:59

فقط یه شخص مرتضی پاشایی

ناشناس یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1399 ساعت 09:21

فقط یک شخص مرتضی پاشایی

سال 89 مرتضی خیلی مطرح نشده بود . اگه الان بود قطعا خودمم بهش رای میدادم

ناشناس شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 14:02

هر کی سلیقه ای داره

فردین شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 22:35

یک شما دیوونه ای مادرم دیوونه نکن و اینکه اولین بالاترین رای میدونیم کی آوردن اولش ابی شده دومش سیاوش قمیشی چهارمش داریوش اقبالی داریوش اقبالی چهارمش معین رضا صادقی

فردین شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 22:41

قطعاً سیاوش قمیشی چون اون هر اولین خواننده‌ای است که هر بخش آهنگش رو خود به تنهایی انجام میده و اینکه تجربه ۶۵ ساله در ترانه‌شناسی و داره و رتبه دوم را در نظر سنجی بهترین خواننده ها گرفت اولینش ابی شد و دوستان خوبی با هم هستند به این دو نفر میگن خواننده اصل برقی

نیتا کاظمی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:21

فقط ماکان بند وبس

اردوان شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 21:50

دوستان بهترین خواننده ایران معلومه محمدرضا شجریانه وبعد معین وبعد محسن چاوشی

استاد که جای خود داره , این نظر سنجی برای ده سال پیش هست و راجع به خواننده های نوظهور همون سالها فقط

Mosen چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 13:54

ابراهیم زاده

ارسلان سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 20:49

بهترین خواننده ایرانی انیتا ناتالینی خوش صدا ومهربان خوشگلترین خواننده هست اگه قرارباشه توکل عمرم اهنگ یه خواننده گوش کنم انیتا ناتالینی انتخاب می‌کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد