میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

آسمان

دوست دارم در افق پرواز کنم ,

          که به روی بوم نقاشی معشوقه افتم , 

   تا در آن من و خورشید و دریا و افق همسایه باشیم . 

آبی دریا , سرخی مغرب , لطافت آسمان 

                                            می ستایند 

زیبا تر از دریا چشمانش را 

          سرخی خیره کننده لعلهایش را 

                        و قلب پاکتر از آسمان و ابرهایش را 

آری , برای من  

رسیدن به تو , رسیدن به آسمان است . 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:52

لب خشکم ببین چشم ترم را
بیا از باده پر کن ساغرم را
دلم در تنگنای این قفس مرد
رسید آن دم که بگشایی پرم را

تقدیم به بهترینم ( محمد نازنینم)

مرسی فوق العاده بود

حمید شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 http://hamidahmadi.blogsky.com/

خوش به حال سارا خانوم

مریم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:09

آفتاب را به تو نمیدهم تا خورده خورده بشکافیش و از آن هزااااااااااار ستاره بسازی!
ماه را به تو نمیدهم تا به خاطر کوه نور دریای مروارید را انکار کنی!
ستاره هارا به تو نمیدهم تا بگویی خوشا شبهای بی مهتاب
آسمااااااااااان را به تو میدهم تا ندانی که چه باید کرد

(واسه سروش عزیزم!)

خوش به حال آقا سروش
حالا ایشون با این آسمون بی خورشید و ماه و ستاره چیکار کنه ؟

مریم پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:15

نووووووووووچ نگرفتی چی شد داآش من
این شعر داره میگه:تک تک آسمونو نمیدمت
همه آسمونو با ماهو خورشیدو ستارههاش میدمت که ندانی چه باید کرد با این همه!

اوهوووووووووم
کاشکی یکیم به من یه آسمون میداد

مریم پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:29

حیف که دلم فقط یه آسمون داره.
شاد باش داآشم یکی آسمون دلشو فقط لایق تو میدونه



فقط اگه منتظرشی
آسمونتو به هیشکی نده!

خب معلومه منتظرشم .
امیدوارم

مریم سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:46


چه دردیه خدایا
نخواستن اما رفتن
برای اون که سایست
همیشه رو سر من
کسی که وقت رفتن
دوباره عاشقم کرد
منو آباد کردو
خودش ویرون شد از درد

امشب مریم فراموش شد حتی از یاد سروشش

تولدم مبارک :(

فراموش ؟!
تو این دوره و زمونه فراموشی خیلی پرکاربرد شده .
تولدت بوووووووووووود ؟!
مبارک باشه . آهااااااااااااا تولدتو تبریک نگفته ؟
گاهی وقتا آدما مقتضی به شرایط نمیتونن یه سری کارارو انجام بدن . مطمئن باش یادش بوده ولی به دلایلی نمیتونسته تبریک بگه .
به هر حال من تولدتو تبریک میگم امیدوارم زندگیت چه کوتاه و چه بلند , همیشه و همیشه همراه با خوشی وموفقیت و صد البته سلامتی باشه .

مریم یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:44

مطمئن باش یادش بوده ولی به دلایلی نمیتونسته تبریک بگه !!!

آره یاااااااااااادش که بوووووود!!!
اما این سروش عزیز من همچین یکم خوشش مییاد دلمو خون کنهمیدونه من یکم هووووووولما اما به رو خودش نمیاره

مرسی بابت تبریکت .
راسی شما متولد کی هسی؟
فراموشم نمیشه اگه بدونم

بله که یادش بوده . مگه میشه روز تولد یک عزیز رو فراموش کرد .
هووووول ؟! چرا هووول ؟
تاریخ تولدمو میخوای چیکار ؟
میخوای کادو بگیری ؟ میخوای غافلگیرم کنی ؟
روز شانزده از ماه اسفند از سال ۶۶
خودت چه سالی متولد شدی ؟

مریم دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:01

اسفندی پس
اسفندو دوس دارم به خصوص نیمه دومش همش حالو هوای عید

غافلگیریو کادو دادن عشقمه
لللللللللللذت میبرم از محبت !
میخوام هر سالو تبریکت بگم تا یه وقت اگه خدا نکرده غمت شد یه دوست شادت کرده باشه.

۱۶ اسفند هر سال منتظر یه دوست باش!

جدا از تولدم منم اسفندو خیلی دوست دارم .
جدا ؟ یعنی منم غافلگیر میکنی ؟
مرسی , خیلی خیلی لطف داری بهم .
با داشتن دوستای خوبی مثل شما مگه آدم غمشم میگیره ؟
راستی نگفتی چه سالی هستیا ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:02

راسی رفت ازیادم:۶۹ام

اوکی . مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد