میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

تلفن

 گوشی رو بردار که میخوام فاصله رو گریه کنم

گوشی رو بردار خسته از بوق های این تلفنم

گوشی رو بردار که بگم خاطره هام کهنه شدن
نباید اینجوری میشد قصه عشق تو و من
گوشی رو بردار تا بگم تا ته خط خرابتم
هنوز کنار این سکوت منتظر جوابتم
صدای زنگ تلفن میگه منو یادت میاد
من همونم که عمرم رو
چشمای تو داده به باد
صدای زنگ تلفن
می پرسه سهم من کجاست
گناه این در به دری
به گردن کدوم ماست؟
گوشی رو بردار که می خوام باز با خودم حرف بزنم
تو که میدونی این ور
زنگای نصف شب منم
گوشی رو بردار تا بگم
دلم بازم تنگه برات
بزار هوای خونمون تازه شه از رنگ صدات
یه تلفن گریه دارم
یه عالمه حرف حساب
خودت بگو که این سؤال تا کی می مونه بی جواب
نظرات 4 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:04 http://hamidahmadi.blogsky.com/

سلام
غمگین بود

عسل جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 http://silence-love.blogsky.com/

جالب و قشنگ بود محمد جان
آپم
بیای بسی خرسندمان میکنی

aj دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:54

این اهنگو می خوام. اگه لینکشو داری بزار همینجا

سلام دوست عزیز
این آهنگ رو میتونی با عنوان (آهنگی از گروه آراکس) تو همین وبلاگ پیدا کنی .

سوسن جمعه 7 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 21:24

سلام.اهنگ گوشی رو بردار که می خوام فاصله رو گریه کنم رو از کجا دانلود کنم؟
میشه برام ایمیل بزنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد