میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

میگم تا چشت در آد

نتایج نظرسنجی ها در قسمت شناسنامه

دروغ هایی که دخترا اول دوستی میگن

دوستان سلام 

امشب میخوام یه مطلب راجع به دخترا بنویسم , فقط امیدوارم خدای نکرده فکر نکنید من آنتی دخترمو از دخترا متنفرمو از این قبیل چیزا . اتفاقا خیلی هم دوسشون دارم , چون در عین زرنگی خیلی سادن ( امیدوارم خانومم این مطلب رو نخونه چون  . . .) 

به نظر من دخترا هیجان زندگیه پسران .  

دخترا هم عین بقیه چیزا دو دستن : ۱-میفهمن , دورت میزنن ۲-نمیفهمن , حوصلتو سر میبرن (فیلم چهارشنبه لعنتی-مهدی)  

ولی اگه دقت کرده باشید همه دخترا (دقت کنید , همه دخترا) اول هر دوستی  

یه سری نکات (۹۹٪ دروغ) از خودشون میگن که تو همشون مشترکه . میخوام اینجا چند تا از اون نکات رو بگم : 

۱-همه ی دخترا اول دوستی با پسر با یه فلش بک به زندگیشون از بودن یه پسر رویایی تو سرگذشتشون میگن . پسری با قد علی دایی , هیکل رونی کلمن , چهره براد پیت , مرام فردین , هوش بیل گیتس , پول آبراموویچ , و توی یه کلمه اعوذ بالله , خدا . (آره بابا یه همچین کسی ام بوده)

و جالب اینجاست که تو رو با اون مقایسه میکنند و دائم اونو تو سرت میکوبونن . آخه یکی نیست بگه اگه اون ایده آلت بود چرا ولش کردی ؟! 

۲-همه ی دخترا از تعدد و ترافیک خواستگارای دکتر و مهندسشون میگن و با منت نهادن به سر آقایان همه ی اونارو رد میکنن !! (فکر میکنم اگه بر اساس گفته های خانومها یه آمار بگیریم , ایران چیزی حول و حوش یک میلیارد دکتر و مهندس داشته باشه) 

۳-همشون تو درس فوق العادنو معدل الف دانشگاشونن . 

۴-در زیبایی و خوش اندامی کسی رو در حد خودشون نمی بینن . 

۵-در عین (. . .) خودشونو بسیار (اپن مایند)  نشون میدن . 

۶-همشون ادعای اینو دارن که تو خونه ی باباشون دست به سیاه و سفید نمیزنن . (آره بابا) 

۷-در عین احساساتی بودن و دلتنگ شدن , خودشونو بی خیال نشون میدن .   

۸-همشون ادعای اینو دارن که تو زندگیشون سختی ها و مشقت های زیادی رو کشیدن . 

اینجا یه سری چیزایی که تو ذهنم بود رو نوشتم و یه سری چیزا از قلم افتاد فقط امیدوارم خواهرای عزیزم این شوخی کوچیکو به دلشون نگرفته باشن ولی قبول کنید اینجوریه دیگه .

نظرات 13 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 http://silence-love.blogsky.com/

سلام
نه داداش ناراحت واسه چی؟
ولی انگار همچین بگی نگی تجربیاتت زیاده
یه سر بهم بزنی خوشحال میشم
موفق باشی

عسل دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 http://silence-love.blogsky.com/

اجازه هست لینکت کنم؟
راستی تو پیوند های وبلاگمو نگاه کنی یه رفیق خوب پیدا میکنی که مثل خودت مینویسه تقریبا

ملودی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:22 http://www.melody122.blogfa.com

بامزه بود و جالب... خوشم اومد... اما در مورد پسرا میدونی اگه بگم چقدر طولانی میشه؟؟؟؟

سارا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:42

میکشمت همسر نازنینم .......

جیگر شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:56

اگه راست میگی در مورد دروغ های پسرا بگو

خب جیگر جان پسرا که کلا دروغن . از سین سلامشون تا ظ خداحافظشون کلا دروغ . خودم اعتراف میکنم

aref یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 http://mohajerin-javan.blogfa.com

دروغ چیه بابا همش حقیقته!!!!!!

دقیقا

معصومه جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 00:28

خخخخخخخ کاملا درسته،ولی به نظرم در مورد همه ی دخترا صدق نمیکنه،اما خب دروغ گفتن تو ذات پسراس،چه +چه-

خیلی ممنووووووووووووووون

محیا چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:30

نخیرم دخترا خیلی هم راستگو و خوبن^_^

بله بله بله

هانیه پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:16

راستش من تو رابطم هیچ کدوم ازایناک گفتینو انجام ندادم

ممنون ک بهم اموزش دادین ک ایندروغ هارو سرهم کنم

خواهش میکنم

M چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:30

ayta جمعه 8 دی‌ماه سال 1396 ساعت 15:57

باید بگم که.....
همسر شما چش بازار و با این شوهر کردنش در آورد

herellly سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 14:30

زندگیمون هم دروغه چه برسه حرفامون

متاسفانه بله

نرگس شنبه 1 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 11:58

خدا وکیلی من اصلا همچین چیزایی نگفتم ب جز این ک دلتنگش بودم اما گفتم نبودم فقط همین بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد